Lječilišna medicina, hidroterapija, aromaterapija : knjiga izlaganja na znanstvenom skupu (CROSBI ID 5609)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Lječilišna medicina, hidroterapija, aromaterapija : knjiga izlaganja na znanstvenom skupu / Ivanišević, Goran (ur.) Zagreb: Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, 2008

Ivanišević, Goran

Lječilišna medicina, hidroterapija, aromaterapija : knjiga izlaganja na znanstvenom skupu

Odbor za zdravstveni turizam i prirodne ljekovite cinitelje Akademije medicinskih znanosti Hrvatske, osnovan godine 1994., nastavlja svojim djelovanjem organizirajuci ove godine Devetu lošinjsku školu prirodnih ljekovitih cinitelja u Ljecilištu Veli Lošinj. Ovogodišnja je Škola posvecena lječilišnoj medicini, hidroterapiji i aromaterapiji. Unatoč dosadašnjemu radu, kako Odbora tako i drugih institucija i pojedinaca u Republici Hrvatskoj, sadašnji stupanj razvitka lječilišne medicine i korištenja prirodnih ljekovitih činitelja u medicinije i dalje nezadovoljavajući. Ovogodišnja se Lošinjska škola održava o 15. obljetnici smrti hrvatske balneologinje mr.ph. Renate Novak (1919.-1993.), koja je znatno unaprijedila hrvatsku balneologiju. Zahvaljujući zalaganju članova Odbora, kojima ovim putem zahvaljujemo, kao i predanomu radu svih autora radova napisanih za ovu prigodu, pred nama je nova knjiga. Nadamo se i želimo da rezultati rada, ideje i prijedlozi autora mogu pomoci u daljnjemu razvitku lječilišne medicine i korištenju prirodnih ljekovitih činitelje u zaštiti i unapredenju zdravlja, kao i sprečavanju, liječenju i rehabilitaciji različitih bolesti i stanja.U Zborniku su, u dodatku, objavljeni dozvolom autora, i radovi prikazani na znanstveno-stručnom simpoziju HAZU i AMZH "Balneologija i lječilišna medicina u Hrvatskoj:sadašnje stanje i budućnost", održanom u palači HAZU 29. listopada 2007. Ugodna mi je dužnost zahvaliti recenzentima prof.dr.sc. Stelli Fatovic Ferencic i prim.dr.sc. Ladislavu Krapcu. Hvala g. Ivoru Ivaniševicu na grafickom oblikovanju knjige i tiskari Interprint na trudu oko njezina tiskanja.

lječilišna medicina; hidroterapija; aromaterapija; Hrvatska

Balneotherapy, Hidrotherapy and Aromatherapy : book of presentations at scientific conference

balneotherapy; hidrotherapy; aromatherapy; Croatia