Vrijednost u dobavnom lancu i savezima (CROSBI ID 144767)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Horvat, Đuro
hrvatski
Vrijednost u dobavnom lancu i savezima
Današnji tržišni uvjeti iziskuju stalno restrukturiranje dobavnog lanca u cilju povećanja dodane vrijednosti. Smanjuje se broj dobavljača kako bi poslovni procesi bili transparentni, a što podrazumijeva preinake poslovne strategije. Dobavni lanac treba postupno razvijati jer nagle promjene mogu dovesti do značajnih početnih negativnih efekata. Struktura dobavnog lanca sve veći naglasak stavlja na područje upravljanja zalihama, što potvrđuju brojna empirijska istraživanja dobavnog lanca. Stvaranje nove vrijednosti i njezina podjela među partnerima ključni su procesi u svakom obliku partnerstva, posebice i strategijskim savezništvima. Glede toga valja analizirati otvorenu organizacijsku arhitekturu koja je učinkovit instrument unapređenja konkurentnosti, što je od velike važnosti u uvjetima globalizacije i hiperkonkurencije.
dobavni lanac ; strategijski savezi ; dodana vrijednost ; konkurentnost
nije evidentirano
engleski
Value in the supply chain and alliances
nije evidentirano
supply chain ; strategic alliances ; added value ; competitiveness
nije evidentirano