Marketing dodane vrijednosti (CROSBI ID 351120)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Đuro
Meler, Marcel
hrvatski
Marketing dodane vrijednosti
Kada sam odlučio prijaviti doktorsku disertaciju priklonio sam se marketingu, jer je to područje oduvijek bilo predmet mog stručnog, znanstvenog i nastavnog zanimanja. Međutim, u disertaciji sam se odlučio za obradu razmjerno novijeg marketinškog područja – marketinga dodane vrijednosti. Naime, na temelju svojih praktičnih iskustava i dosadašnjih istraživanja, zaključio sam kako klasični marketinški koncept u praksi gotovo da i nije više relevantan, jer djeluje sporo i unatrag, potiče kreativnost nauštrb poslovnosti i iskustva te se više temelji na širenju tržišta nego na očuvanju i unapređenju postojećeg tržišta, s naglaskom na dodavanje vrijednosti postojećim proizvodima i uslugama, posebice u uvjetima stagnirajućeg ili saturiranog tržišta. Međutim, iako se taj koncept tijekom godina mijenjao, temeljna ideja vodilja ostala je gotovo nepromijenjena, čemu je, zapravo, i posvećena moja disertacija.
marketing; dodana vrijednost; dobavni lanac
nije evidentirano
engleski
Value Added Marketing
nije evidentirano
marketing; added value; supply chain
nije evidentirano
Podaci o izdanju
336
08.12.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek