Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing dodane vrijednosti (CROSBI ID 351120)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Horvat, Đuro Marketing dodane vrijednosti / Meler, Marcel (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2007

Podaci o odgovornosti

Horvat, Đuro

Meler, Marcel

hrvatski

Marketing dodane vrijednosti

Kada sam odlučio prijaviti doktorsku disertaciju priklonio sam se marketingu, jer je to područje oduvijek bilo predmet mog stručnog, znanstvenog i nastavnog zanimanja. Međutim, u disertaciji sam se odlučio za obradu razmjerno novijeg marketinškog područja – marketinga dodane vrijednosti. Naime, na temelju svojih praktičnih iskustava i dosadašnjih istraživanja, zaključio sam kako klasični marketinški koncept u praksi gotovo da i nije više relevantan, jer djeluje sporo i unatrag, potiče kreativnost nauštrb poslovnosti i iskustva te se više temelji na širenju tržišta nego na očuvanju i unapređenju postojećeg tržišta, s naglaskom na dodavanje vrijednosti postojećim proizvodima i uslugama, posebice u uvjetima stagnirajućeg ili saturiranog tržišta. Međutim, iako se taj koncept tijekom godina mijenjao, temeljna ideja vodilja ostala je gotovo nepromijenjena, čemu je, zapravo, i posvećena moja disertacija.

marketing; dodana vrijednost; dobavni lanac

nije evidentirano

engleski

Value Added Marketing

nije evidentirano

marketing; added value; supply chain

nije evidentirano

Podaci o izdanju

336

08.12.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija