Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Načelo interaktivnosti kao oblik suvremene prezentacije književnoumjetničkih tekstova (CROSBI ID 85665)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Velički, Vladimira ; Pavličević, Dunja Načelo interaktivnosti kao oblik suvremene prezentacije književnoumjetničkih tekstova // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1 (1999), 1; 151-156-x

Podaci o odgovornosti

Velički, Vladimira ; Pavličević, Dunja

hrvatski

Načelo interaktivnosti kao oblik suvremene prezentacije književnoumjetničkih tekstova

Nekada je pojam dječja književnost razumijevao samo skup knjiga odnosno slikovnica u kojima su se nalazile priče, bajke, pjesme namijenjene mlađoj čitateljskoj publici. Danas se sve više autora okušava u adaptaciji ili u pisanju književnih djela u elektronskom obliku. Pojavljuju se tzv. elektronske knjige i slikovnice, interaktivno oclikovane i hipermedijski prezentirane. Dakle, nova, "paralelna" književnost. Svrha je ovog rada, stoga, ponajprije razmotriti opću teorijsku adaptaciju djela dječje književnosti u elektronski oblik, a zatim na primjeru multimedijskog softwarea "Pipi Duga Čarapa" A. Lindgren, valorizirati uspješnost i učinkovitost takve prezentacije na razini čitanja priče (doživljaj), odstupanja od originalnoga teksta, mogućnosti stvaralačkoga djetetova djelovanja prilikom uporabe softwarea, te analizirati eventualne odgojne utjecaje. Imajući na umu njegovu primarnu zadaću u okviru sadržaja književnosti, procijenit ćemo i uporabnost u funkcionalnoj komunikaciji, odnosno razmotriti mogućnosti i granice korištenja u nastavi jezika i izražavanja.

nastava; književni tekst; umjetnički tekst; multimedij

nije evidentirano

engleski

The Principle of interactivity as a form of contemporary presentation of literary and art texts

nije evidentirano

teaching; literary text; art text; multimedia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

1999.

151-156-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija