Inovativni marketing (CROSBI ID 5619)
Autorska knjiga | monografija (stručna)
Podaci o odgovornosti
Vranešević, Tihomir ; Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Staničić, Sandra
hrvatski
Inovativni marketing
Knjiga je namijenjena prije svega studentima, ali i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao koncepcijom poslovanja poduzeća. Naglasak u knjizi stavljen je na izravni marketing kao informacijski vođen marketinški proces, upravljan tehnologijom baze podataka, kojim se otvara cijela paleta novih poslovnih mogućnosti. U knjizi su osim izravnog marketinga, koji je temelj knjige, navedene i osnove marketinga ; filozofije marketinškog poslovanja, segmentiranja i pozicioniranja koje je izrazito važno, te elemenata marketinškog miksa. Osim izravnog marketinga, navedeni su i neki novi, inovirani oblici marketinga, kao što su geomarketing i mobilno trgovanje kao jedan od najnovijih trendova.
tržište; marketing; izravni marketing; kupci; kanali i mediji izravnog marketinga; geomarketing; poštansko tržište; mobilno trgovanje; upravljanje troškovima
nije evidentirano
engleski
Innovative marketing
nije evidentirano
market; marketing; direct marketing; customers; channels and media of direct marketing; geomarketing; market of post; mobile trading; cost management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Varaždin:
2008.
978-953-7304-34-8
288
objavljeno