Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku (CROSBI ID 542276)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Popović, Željko ; Bogut, Irella ; Borić, Edita
hrvatski
Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku
U radu je prikazan plan i program prirodoslovnih predmeta na Učiteljskom fakultetu u Osijeku. Kritički osvrt je dan na sadržaj, plan nastave, ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata. Osobito su razmatrana trogodišnja iskustva u radu prema Bolonjskom procesu. Istaknute su dobre i loše strane studiranja ovih predmeta prema starom i prema novom programu. Uspoređeni su i komentirani nastavni planovi više učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj. Posebna pozornost posvećena je nastavi na terenu i u praktikumu. Razmatrana su i druga pitanja u svezi kvalitete studija i studiranja prirodoslovnih predmeta. Govori se o opremi i prostoru za što bolji rad studenata i nastavnika na fakultetu te učitelja u osnovnoj školi. Zaključno se govori o vađnosti prirodoslovnih predmeta kao osnove za kvalitetan rad učitelja.
prirodoslovni predmeti; obrazovanje učitelja; Bolonjski proces
Rad je tiskan i u Knjizi sažetaka, str. 73-73.
engleski
Bologna process and nature and science subjects on Faculty of Teacher Education in Osijek
nije evidentirano
nature and science subjects; teacher education; Bologna process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
76-82.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Budućnost obrazovanja učitelja: zbornik radova = Future perspectives of primary school teacher training : proceedings
Czekus, Geza
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096