Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku (CROSBI ID 542276)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Popović, Željko ; Bogut, Irella ; Borić, Edita Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku // Budućnost obrazovanja učitelja: zbornik radova = Future perspectives of primary school teacher training : proceedings / Czekus, Geza (ur.). Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009. str. 76-82

Podaci o odgovornosti

Popović, Željko ; Bogut, Irella ; Borić, Edita

hrvatski

Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku

U radu je prikazan plan i program prirodoslovnih predmeta na Učiteljskom fakultetu u Osijeku. Kritički osvrt je dan na sadržaj, plan nastave, ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata. Osobito su razmatrana trogodišnja iskustva u radu prema Bolonjskom procesu. Istaknute su dobre i loše strane studiranja ovih predmeta prema starom i prema novom programu. Uspoređeni su i komentirani nastavni planovi više učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj. Posebna pozornost posvećena je nastavi na terenu i u praktikumu. Razmatrana su i druga pitanja u svezi kvalitete studija i studiranja prirodoslovnih predmeta. Govori se o opremi i prostoru za što bolji rad studenata i nastavnika na fakultetu te učitelja u osnovnoj školi. Zaključno se govori o vađnosti prirodoslovnih predmeta kao osnove za kvalitetan rad učitelja.

prirodoslovni predmeti; obrazovanje učitelja; Bolonjski proces

Rad je tiskan i u Knjizi sažetaka, str. 73-73.

engleski

Bologna process and nature and science subjects on Faculty of Teacher Education in Osijek

nije evidentirano

nature and science subjects; teacher education; Bologna process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

76-82.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Budućnost obrazovanja učitelja: zbornik radova = Future perspectives of primary school teacher training : proceedings

Czekus, Geza

Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija