Informacijski sustavi za potporu upravljanju odnosima s kupcima (CROSBI ID 351296)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bagić, Marina
Prelog, Nenad
hrvatski
Informacijski sustavi za potporu upravljanju odnosima s kupcima
U modernoj informacijskoj eri menadžeri moraju prepoznati prednosti koje pružaju alati i strategije za potporu upravljanju odnosima s kupcima. CRM (Customer Relationship Management) je stari poslovni koncept koji je danas ponovno aktualan zahvaljujući tehnologiji koja ga omogućuje i podržava. CRM je proces ili metodologija kojom se poduzeća koriste kako bi naučila više o željama, potrebama i ponašanju potrošača u svrhu izgradnje čvršćega međusobnog odnosa. Pomaže približiti mnoštvo informacija o kupcima, prodaji, marketinškoj učinkovitosti i trendovima. Zbog konkurentnog poslovnog okruženja uspješna CRM strategija može se implementirati, osim instaliranjem softverskog paketa, jedino obrazovanjem zaposlenika, modifikacijom poslovnih procesa koji se baziraju na potrebama potrošača te adaptiranjem IT sustava i korištenjem IT usluga kako bi se kompaniji omogućilo da slijedi svoju CRM strategiju. U ovom radu opisan je koncept i komponente CRM-a, tehnički zahtjevi od informacijskih sustava za upravljanje odnosima s klijentima, te implementacija koja u sebi sadrži rješavanje problematike usklađivanja poslovnih ciljeva i prioriteta s tehničkim ograničenjaima sustava. Na kraju rada prikazan je primjer korištenja proizvoljnog CRM softvera.
upravljanje odnosima s kupcima; informacijski sustavi
nije evidentirano
engleski
CRM Information Systems
nije evidentirano
CRM; information systems
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
15.10.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet političkih znanosti
Zagreb