Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije (CROSBI ID 542515)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vitez, Marijeta ; Andrlić, Berislav ; Mezak Stastny Mirela Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije // Kapitalizam i socijalna integracija / Čengić, Drago (ur.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2008. str. 163-184

Podaci o odgovornosti

Vitez, Marijeta ; Andrlić, Berislav ; Mezak Stastny Mirela

hrvatski

Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije

(Marketinška teorija i praksa je u posljednjih nekoliko desetljeća doživjela signifikantne promjene koje su bile pogodovane razvojem kapitalističkog društva. Društvene promjene imale su učinak kod svih subjekata razmjenskog procesa na tržištu, uključujući profitne i neprofitne organizacije. Najznačajnija promjena se odnosi na društvenu odgovornost organizacije (eng. CSR- Corporate Social Responsibility) koja podrazumijeva cjelokupni raspon djelovanja i sve odnose koji se pri tome uspostavljaju. Društvena odgovornost može se promatrati na više hijerarhijskih razina kao što su svjetski poredak, državni poredak, regionalne i lokalne zajednice, organizacije i pojedinci. Slijedom navedenog, intencija rada jest determinirati potrebu uvođenja tehnika društvenog marketinga u jedinice regionalne (područne) samouprave, uvažavajući čimbenike mikro i makro okruženja. U tu svrhu autori su proveli primarno istraživanje s ciljem kreiranja SWOT analize Požeško- slavonske županije kao ishodišne točke plana društvenog marketinga. Također, može se konstatirati da u današnjem kapitalističkom društvu vlada povoljna klima za razvoj i implementaciju društvenog marketinga, koji će u godinama koje dolaze i dalje bilježiti znakovit rast.)

strategija marketinga ; društvena odgovornost organizacije ; regionalna (područna) samouprava

nije evidentirano

engleski

Introducing and implementing social marketing strategy on example of Požega and Slavonia county

nije evidentirano

marketing strategy ; corporate social responsibility ; regional community

nije evidentirano

Podaci o prilogu

163-184.

2008.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-666-56-0

Podaci o matičnoj publikaciji

Kapitalizam i socijalna integracija

Čengić, Drago

Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar

Podaci o skupu

Hrvatski kapitalizam i socijalna integracija

predavanje

24.04.2008-24.04.2008

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Pravo