Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Political campaigns, the media, attitude creation and opinion change: Why do voters behave the way they do? (CROSBI ID 542670)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Topić, Martina Political campaigns, the media, attitude creation and opinion change: Why do voters behave the way they do?. 2008

Podaci o odgovornosti

Topić, Martina

engleski

Political campaigns, the media, attitude creation and opinion change: Why do voters behave the way they do?

The paper discusses the behavior of voters in Croatia in regard to the sociological approach of voting behavior. The paper also discusses the role of the media and party campaign in the final election outcome.

media; campaign; framing; influence; behavior; attitude creation

pozvano izlaganje

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

International City Break Conference on Social Science and Human Development Research

pozvano predavanje

17.10.2008-20.10.2008

Atena, Grčka

Povezanost rada

Sociologija