Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina (CROSBI ID 145345)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pilić, Šime Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 46 (1997), 1; 17-30

Podaci o odgovornosti

Pilić, Šime

hrvatski

Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina

U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja provedenog u Dalmaciji na reprezentativnom uzorku nastavnika osnovnih škola (N = 368) i srednjoškolskih profesora (N = 586). Dakle, ukupno 954 ispitanika. Učestalost čitanja dnevnih listova i tjednih novina kod jednih i drugih nastavnika (osnovnih i srednjih škola), ispitivano je ljestvicom u tri kategorije: nikada, povremeno i često. Podaci se analiziraju s obzirom na neka sociodemografska obilježja nastavnika (spol, dob, tip naselja i dr.) kao i s obzirom na neke druge varijable: zadovoljstvo poslom i plaćom, standard, broj knjiga.

dnevne i tjedne novine ; učestalost čitanja ; nastavnici osnovnih i srednjih škola ; empirijsko istraživanje ; reprezentativni uzorak (N = 954)

nije evidentirano

engleski

Teachers reading of daily and weekly newspapers

nije evidentirano

daily newspapers and weeklies ; frequency of reading ; primary and secondary school teachers ; empirical study ; representative sample (N=954)

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (1)

1997.

17-30

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Sociologija, Pedagogija