Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina (CROSBI ID 145345)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pilić, Šime
hrvatski
Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina
U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja provedenog u Dalmaciji na reprezentativnom uzorku nastavnika osnovnih škola (N = 368) i srednjoškolskih profesora (N = 586). Dakle, ukupno 954 ispitanika. Učestalost čitanja dnevnih listova i tjednih novina kod jednih i drugih nastavnika (osnovnih i srednjih škola), ispitivano je ljestvicom u tri kategorije: nikada, povremeno i često. Podaci se analiziraju s obzirom na neka sociodemografska obilježja nastavnika (spol, dob, tip naselja i dr.) kao i s obzirom na neke druge varijable: zadovoljstvo poslom i plaćom, standard, broj knjiga.
dnevne i tjedne novine ; učestalost čitanja ; nastavnici osnovnih i srednjih škola ; empirijsko istraživanje ; reprezentativni uzorak (N = 954)
nije evidentirano
engleski
Teachers reading of daily and weekly newspapers
nije evidentirano
daily newspapers and weeklies ; frequency of reading ; primary and secondary school teachers ; empirical study ; representative sample (N=954)
nije evidentirano