Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora (CROSBI ID 351460)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Piljek, Luka
Mihajlović, Željka
Mihajlović, Željka
hrvatski
Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora
U ovom je radu obrađen programski jezik za sjenčanje GLSL te njegova primjena u konkretnim slučajevima s teksturiranjem. Razrađeno je nekoliko postupaka korištenja tekstura u programu za sjenčanje vrhova i programu za sjenčanje fragmenata. Na primjerima je prikazana primjena višestrukog teksturiranja za dobivanje različitih učinaka. Jedan od tih učinaka je zrcaljenje okoline koje je ostvareno preslikavanjem s kugle i preslikavanjem s kocke. Također je ukratko opisan Phongov model osvjetljenja te kombiniranje osvjetljenja s teksturiranjem.
OpenGL; jezik za sjenčanje; GLSL; jedinica za sjenčanje vrhova; jedinica za sjenčanje fragmenata; teksturiranje; višestruko teksturiranje; preslikavanje okoline
nije evidentirano
engleski
Texture mapping by using graphics processing unit
nije evidentirano
OpenGL; shading language; GLSL; vertex shader; fragment shader; texture mapping; multitexturing; environment mapping
nije evidentirano
Podaci o izdanju
28
27.02.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb, Hrvatska