Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora (CROSBI ID 351460)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Piljek, Luka Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora / Mihajlović, Željka (mentor); Mihajlović, Željka (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatska, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2008

Podaci o odgovornosti

Piljek, Luka

Mihajlović, Željka

Mihajlović, Željka

hrvatski

Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora

U ovom je radu obrađen programski jezik za sjenčanje GLSL te njegova primjena u konkretnim slučajevima s teksturiranjem. Razrađeno je nekoliko postupaka korištenja tekstura u programu za sjenčanje vrhova i programu za sjenčanje fragmenata. Na primjerima je prikazana primjena višestrukog teksturiranja za dobivanje različitih učinaka. Jedan od tih učinaka je zrcaljenje okoline koje je ostvareno preslikavanjem s kugle i preslikavanjem s kocke. Također je ukratko opisan Phongov model osvjetljenja te kombiniranje osvjetljenja s teksturiranjem.

OpenGL; jezik za sjenčanje; GLSL; jedinica za sjenčanje vrhova; jedinica za sjenčanje fragmenata; teksturiranje; višestruko teksturiranje; preslikavanje okoline

nije evidentirano

engleski

Texture mapping by using graphics processing unit

nije evidentirano

OpenGL; shading language; GLSL; vertex shader; fragment shader; texture mapping; multitexturing; environment mapping

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

27.02.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo

Poveznice