Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Preobrazba identiteta vinara u uspješne ruralne poduzetnike: usporedba četiri vinske (mikro)regije iz tri zemlje (CROSBI ID 762379)

Druge vrste radova | rukopis

Topolčić, Davor Preobrazba identiteta vinara u uspješne ruralne poduzetnike: usporedba četiri vinske (mikro)regije iz tri zemlje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja. 2008.

Podaci o odgovornosti

Topolčić, Davor

hrvatski

Preobrazba identiteta vinara u uspješne ruralne poduzetnike: usporedba četiri vinske (mikro)regije iz tri zemlje

Tri studije slučaja bile su temelj za komparativnu analizu s fokusom na uspješne i poznate, ali po volumenu proizvodnje male i srednje vinari iz jednog vinskog okruga iz Bugarske i Madžarske, te dva iz Hrvatske. Susreti kultura i transferi mogu imati pozitivan učinak na razvoj poljoprivrednog sektora u bivšim socijalističkim zemljama. Kako je vinski sektor bio, općenito, manje privlačan stranim investitorima, na samim poduzetnicima ostalo je učine preobrazbu u smjeru Zapadnih uzora i praksi. Analiza je ukazala na važnost socijalnog i kulturnog kapitala tih novih ruralnih poduzetnika, što im je omogućilo uspješnu i kreativnu primjenu Zapadnih iskustva u post-socijalističkom kontekstu. Vinari koji su stekli domaću i međunarodnu reputaciju pokazali su se važnim agentima promjene: a) kao uzori, b) kao nositelji (ruralnog) razvoja u lokalnoj sredini, i c) kao promotori novog imidža regije i zemlje na svjetskom tržištu. Oni su inicirali generalni pomak ka višoj kvaliteti. U Bugarskoj taj proces je obilježen konfliktima, dok u Hrvatskoj i posebice u Madžarskoj daje izvrsne rezultate.

ruralni poduzetnici ; uspješni vinari ; samonametnuta europeizacija identiteta ; komparativna studija

nije evidentirano

engleski

Self-westernized identities of successful rural entrepreneurs? A comparison of four wine micro-regions situated in three countries – Croatia, Hungary and Bulgaria

nije evidentirano

rural entrepreneurs ; wine business ; self-Westernized identity ; comparative study

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja

2008.

nije evidentirano

objavljeno

1330-0288

1848-6096

Povezanost rada

Sociologija