Medijska agenda: slučaj Karlovačka pivovara (CROSBI ID 543293)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Tomić, Zoran ; Milas, Zdeslav
hrvatski
Medijska agenda: slučaj Karlovačka pivovara
Studij slučaj “ Karlovačka pivovara” potvrđuje tezu da mediji diktiraju teme koje konzumenti smatraju osobito važnim, tj. mediji određuju “ dnevni red” i imaju funkciju tematizacije. Zahvaljujući velikoj ulozi medija i mogućnosti da nametnu medijsku agendu, koja je na kraju postala i politička agenda, hrvatski mediji nisu dopustili da se slučaj zataška, i s tim u vezi, ishodili su angažman državnih institucija koji su na kraju zabranili rad pivovare. Analizirani su važni aspekti u kriznoj komunikaciji.
odnosi s javnošću ; krizno komuniciranje ; mediji ; studij slučaj ; karlovačka pivovara
nije evidentirano
engleski
Media Agenda: case "Karlovačka pivovara"
nije evidentirano
public relations ; crisis communication ; media ; case study ; karlovac-brewery
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Utjecaj medija na javnost
predavanje
03.05.2007-03.05.2007
Zagreb, Hrvatska