Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijska agenda: slučaj Karlovačka pivovara (CROSBI ID 543293)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Tomić, Zoran ; Milas, Zdeslav Medijska agenda: slučaj Karlovačka pivovara // Utjecaj medija na javnost Zagreb, Hrvatska, 03.05.2007-03.05.2007

Podaci o odgovornosti

Tomić, Zoran ; Milas, Zdeslav

hrvatski

Medijska agenda: slučaj Karlovačka pivovara

Studij slučaj “ Karlovačka pivovara” potvrđuje tezu da mediji diktiraju teme koje konzumenti smatraju osobito važnim, tj. mediji određuju “ dnevni red” i imaju funkciju tematizacije. Zahvaljujući velikoj ulozi medija i mogućnosti da nametnu medijsku agendu, koja je na kraju postala i politička agenda, hrvatski mediji nisu dopustili da se slučaj zataška, i s tim u vezi, ishodili su angažman državnih institucija koji su na kraju zabranili rad pivovare. Analizirani su važni aspekti u kriznoj komunikaciji.

odnosi s javnošću ; krizno komuniciranje ; mediji ; studij slučaj ; karlovačka pivovara

nije evidentirano

engleski

Media Agenda: case "Karlovačka pivovara"

nije evidentirano

public relations ; crisis communication ; media ; case study ; karlovac-brewery

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Utjecaj medija na javnost

predavanje

03.05.2007-03.05.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti