Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Priručnik za nositelje produženog stručnog tretmana u osnovnim i srednjim školama (CROSBI ID 5700)

Autorska knjiga | priručnik

Bouillet, Dejana ; Uzelac, Slobodan Priručnik za nositelje produženog stručnog tretmana u osnovnim i srednjim školama. Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Nakladni zavod Globus, 2008

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana ; Uzelac, Slobodan

Tot, Darko

hrvatski

Priručnik za nositelje produženog stručnog tretmana u osnovnim i srednjim školama

Ovaj je Priručnik u osnovi socijalno-pedagoški tekst koji učitelje/nastavnike i druge sudionike produženog stručnog postupka (produženog stručnog tretmana – PST) nastoji tek uvesti u složenu tematiku tretmana učenika društveno neprihvatljivog ponašanja. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola koji će biti u situaciji razmatrati mogućnost i predlagati da upravo poneki od njihovih učenika budu obuhvaćeni PST-om. Neki od njih, oni koji će proći dodatnu edukaciju, mogu i aktivno sudjelovati u organizaciji i provedbi makar dijela programa PST-a prema pojedinim učenicima. Priručnik omogućuje osnovni uvid u etiološke, fenomenološke i tretmanske aspekte neprihvatljivih ponašanja te u organizacijske, intervencijske i metodičke aspekte PST-a.

produženi stručni tretman; pedagoška mjera; neprihvatljivo ponašanje učenika

nije evidentirano

engleski

The Handbook for bearers of the extended professional treatment in primary's and secondary's schools

nije evidentirano

extended professional treatment; pedagogical measure; pupil's unadopted behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Nakladni zavod Globus

2008.

978-953-167-217-7

109

Posebna izdanja;

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija