Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga promocije u razvoju turizma (CROSBI ID 543404)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Skoko, Božo Uloga promocije u razvoju turizma // Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa / Nevenko Herceg (ur.). Mostar: Federalno ministarstvo okoliša i turizma, BiH, 2008. str. 319-328

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Uloga promocije u razvoju turizma

Autor analizira trendove turističke promocije te ukazuje na mogućnosti uporabe promotivnih alata i medija u stvaranju prepoznatljivog turističkog brenda destinacije.

turizam; promocija; imidž; brend; mediji

nije evidentirano

engleski

Role of promotion in tourism development

nije evidentirano

tourism; promotion; image; brand; media

nije evidentirano

Podaci o prilogu

319-328.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa

Nevenko Herceg

Mostar: Federalno ministarstvo okoliša i turizma, BiH

Podaci o skupu

Tourism Potentials of Adriatic Hinterland

pozvano predavanje

02.04.2008-04.04.2008

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija, Politologija