Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju (CROSBI ID 543579)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Banek Zorica, Mihaela ; Fresl, Iva ; Lukačić, Petar ; Tuškan, Katarina
hrvatski
Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju
Promjene uvjetovane napretkom informacijsko komunikacijske tehnologije utječu na sve aspekte ljudskog života. Obrazovne institucije redefiniraju i usklađuju programe i kurikulum s uvijetima koje zahtijeva moderno informacijsko društvo odnosno društvo znanja. Samo obrazovno okruženje transformira se od okruženja gdje je nastavnik u centru obrazovnog procesa, prema okruženju u kojemu je glavni fokus na studentu i njegovom usvajanju znanja kroz samostalan istraživački rad. Obrazovni sustav ima za cilj stvaranje aktivnih i samostalnih sudionika društva znanja, stručnjaka spremnih na konstantne promjene i cijeloživotno učenje. Elektroničko obrazovno okruženje jedna je od platformi za provođenje istraživačkog učenja i primjenu novih oblika nastave. Znanja i vještine potrebne za djelovanje u virtualnom ili mrežnom okruženju drugačija su od onih potrebnih za uspješno funkcioniranje u tradicionalnim učionicama. U ovom članku prikazat ćemo rezultate i iskustva studenata Odsjeka za informacijske znanosti, Filozofskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu u radu sa sustavom e-učenja Omega, te usvajanjem i primjenom znanja izradom nastavnih materijala tzv.lekcija.
hibridno učenje; učenje okrenuto studentu; Omega; Moodle
nije evidentirano
engleski
Active student role in virtual learning environment
nije evidentirano
blended learning; student-centered learning; Omega; Moodle
nije evidentirano
Podaci o prilogu
193-198.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mirna Willer
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo
978-953-6001-56-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
poster
29.02.1904-29.02.2096