Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trendovi u razvoju i mogućnosti kvalitetnijeg upravnog obrazovanja u Hrvatskoj (CROSBI ID 37269)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Koprić, Ivan Trendovi u razvoju i mogućnosti kvalitetnijeg upravnog obrazovanja u Hrvatskoj // Reforma pravnog obrazovanja / Barbić, Jakša (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2007. str. 40-62

Podaci o odgovornosti

Koprić, Ivan

hrvatski

Trendovi u razvoju i mogućnosti kvalitetnijeg upravnog obrazovanja u Hrvatskoj

Autor u radu identificira i obrazlaže temeljne trendove u razvoju obrazovanja za rad u javnoj upravi temeljem komparativnih uvida u zemljama suvremene Europe, i to kako onima s razvijenog Zapada, tako i onima tranzicijskog Istoka. Riječ je o, po mišljenju autora, sljedećim trendovima: (1) uspostavlja se cjelovit, vertikalno prohodan sustav upravnog obrazovanja, (2) upravni se studiji diversificiraju, ali i opći upravni profil jača, (3) praktični aspekti nastave na studijima javne uprave su sve izraženiji, (4) upravni se studiji sve više prilagođavaju razvoju suvremenih upravnih doktrina, (5) pluridisciplinarnost i interdisciplinarnost upravnih studija sve je snažnija, (6) upravno obrazovanje i usavršavanje se približavaju i isprepliću. Potom daje analizu postojećeg stanja upravnog obrazovanja u Hrvatskoj, a na kraju iznosi i niz prijedloga za razvoj sustava toga obrazovanja. Nakon prevladavajućeg pristupa koji je u upravnom obrazovanju uglavnom opisivao tri tradicionalna modela (francuski, njemački, britanski), autor razvija drugačiji konceptualni pristup, pristup identifikacije trendova u razvoju toga obrazovanja. Time uključuje danas nužni dinamički pristup bez kojeg nije moguće na prikladan način proučavati načine upravnog obrazovanja. Tradicionalni se modeli približavaju u dinamičnom razvoju koji je obilježen međusobnim učenjem, prilagodbom suvremenim reformama javne uprave, kao i globaliziranim širim društvenim procesima. Trendovi koje autor identificira ocrtavaju glavne razvojne smjerove, dobro su izabrani i elaborirani. Na njihovom temelju razrađuje izvorne prijedloge za unaprjeđenje stanja u Hrvatskoj.

upravno obrazovanje-Hrvatska, Europa

nije evidentirano

engleski

Development Trends and Possibilities of the More Quality Administrative Education in Croatia

nije evidentirano

administrative education-Croatia, Europe

nije evidentirano

Podaci o prilogu

40-62.

objavljeno

Podaci o knjizi

Barbić, Jakša

Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)

2007.

978-953-154-767-3

Povezanost rada

Pravo