Igra - put k multidimenzioniranom mišljenju. Na tragu filozofije za djecu (CROSBI ID 543883)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćurko, Bruno ; Kragić, Ivana
hrvatski
Igra - put k multidimenzioniranom mišljenju. Na tragu filozofije za djecu
Johan Huizinga u svojoj knjizi Homo ludens tvrdi kako civilizacija proizlazi i razvija se u igri i kao igra. Ona jest jedna od ljudskih karakteristika, ljudski obred, a služi za rekreaciju, zabavu, ali i učenje. Može li se onda dobro usmjerenom igrom razvijati ljudsko mišljenje? Cilj programa Filozofija za djecu jest uvježbavanje multidimenzioniranog mišljenja. Po Mathew Lipmanu multidimenzionirano mišljenje jest cjelina koja se sastoji od kritičkog, kreativnog i brižnog mišljenja. Program Filozofije za djecu usmjeren je i prema predškolskoj i osnovno školskoj populaciji. Radi toga je u programu neizbježna igra kao put k razvitku multidimenzioniranog mišljenja. U radu ćemo prikazati i nekoliko igara usmjerenih k uvježbavanju umnih sposobnosti koje se koriste u programu Filozofije za djecu.
Filozofija za djecu; multidimenzionirano mišljenje; kritičko mišljenje; kreativno mišljenje; brižno mišljenje
nije evidentirano
engleski
The game – as a way to multidimensional thinking - On the tag of philosophy for children
nije evidentirano
Philosophy for children; critical thinking; creative thinking; care thinking
nije evidentirano
Podaci o prilogu
21-21.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zagorac, Ivana
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
978-953-164-123-3
Podaci o skupu
Filozofija slobodnog vremena i sporta
predavanje
27.11.2008-29.11.2008
Zagreb, Hrvatska