Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Biti različit- inkluzivni programi ranog odgoja (CROSBI ID 543888)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčević-Lozančić, Anka Biti različit- inkluzivni programi ranog odgoja // Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 137-146

Podaci o odgovornosti

Jurčević-Lozančić, Anka

hrvatski

Biti različit- inkluzivni programi ranog odgoja

Uz spoznaju da dijete s posebnim potrebama treba iste viještine i znanja koja trebaju i druga djeca u odgojnoj skupini, odgajatelj treba kreirati okolinu koja će poticati inkluziju djece s posebnim potrebama. Pažljiva i sustavna priprema treba prethoditi inkluziji djece s posebnim potrebama u predškolske programe jer razumijevanje i prihvaćanje je postupni proces koji se razvija i uči i u kojem se istodobno, razvija i uči. Poticanje razvoja, odgoja i učenja sve djece osnovni je cilj inkluzije. U ovom radu naglasit će se važnost inkluzije koja uključuje multidisciplinaran, individualizirani pristup, učenje putem razlika, toleriranje različitosti već u ranoj, predškolskoj sredini.

rani odgoj; proces učenja; odgajatelj; inkluzija; predškolska ustanova

nije evidentirano

engleski

To be different - inclusive programs of early education

nije evidentirano

early education; process of learning; educator; inclusion; preschool institution

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-146.

2008.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7210-12-0

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija i društvo znanja

Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Pedagogija i društvo znanja

predavanje

13.11.2008-15.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija