Biti različit- inkluzivni programi ranog odgoja (CROSBI ID 543888)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurčević-Lozančić, Anka
hrvatski
Biti različit- inkluzivni programi ranog odgoja
Uz spoznaju da dijete s posebnim potrebama treba iste viještine i znanja koja trebaju i druga djeca u odgojnoj skupini, odgajatelj treba kreirati okolinu koja će poticati inkluziju djece s posebnim potrebama. Pažljiva i sustavna priprema treba prethoditi inkluziji djece s posebnim potrebama u predškolske programe jer razumijevanje i prihvaćanje je postupni proces koji se razvija i uči i u kojem se istodobno, razvija i uči. Poticanje razvoja, odgoja i učenja sve djece osnovni je cilj inkluzije. U ovom radu naglasit će se važnost inkluzije koja uključuje multidisciplinaran, individualizirani pristup, učenje putem razlika, toleriranje različitosti već u ranoj, predškolskoj sredini.
rani odgoj; proces učenja; odgajatelj; inkluzija; predškolska ustanova
nije evidentirano
engleski
To be different - inclusive programs of early education
nije evidentirano
early education; process of learning; educator; inclusion; preschool institution
nije evidentirano
Podaci o prilogu
137-146.
2008.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7210-12-0
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija i društvo znanja
Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Pedagogija i društvo znanja
predavanje
13.11.2008-15.11.2008
Zadar, Hrvatska