Metodološko metodički model obrazovanja na daljinu (CROSBI ID 351642)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Roguljić, Mila
Plenković, Mario
hrvatski
Metodološko metodički model obrazovanja na daljinu
Empirijskim postupkom kroz rezultate dvaju eksperimenata, omogućilo nam je izvođenje zaključaka koji su potvrdili kako učenje zasnovano na e-learningu u sustavu obrazovanja na daljinu ima značajnu učinkovitost. Također, dobiveni rezultati ukazuju i na moguće pravce daljnjih istraživanja u području informacijske znanosti, posebno u području inteligentnih tutorskih sustava, kao i u području komunikologije i edukologije.
obrazovanje na daljinu; komunikologija; metodologija
nije evidentirano
engleski
Methodological-methodical model of distance learning
nije evidentirano
distance learning; communication science; methodology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
428
27.07.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski Fakultet u Zadru Sveučilišta u Splitu
Zadar