Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Studij slučaja : analiza metodologije izlaznih anketa agencije Puls (CROSBI ID 146076)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bagić, Dragan ; Lamza Posavec Vesna Studij slučaja : analiza metodologije izlaznih anketa agencije Puls // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 17 (2008), 4-5; 695-721

Podaci o odgovornosti

Bagić, Dragan ; Lamza Posavec Vesna

hrvatski

Studij slučaja : analiza metodologije izlaznih anketa agencije Puls

Radi mogućega doprinosa usavršavanju izlaznih anketa u Hrvatskoj, provedena je podrobna analiza metodologije takvih istraživanja, što ih je na nekoliko zadnjih izbora provela agencija Puls. Rezultati analize pokazali su da su glavni izvori pristranosti u primijenjenim metodologijskim pristupima bili povezani s obuhvatom potencijalnih ispitanika, ponajprije odbijanjem anketne suradnje, određenim odstupanjima planiranih uzoraka od načela probabilističkog izbora i nedostatno učinkovitim postupcima statističke korekcije tih pristranosti. Uz oprezniju interpretaciju i javno prezentiranje rezultata, ubuduće bi valjalo usavršavati postojeća i razviti neka nova metodologijska rješenja, ponajprije prediktivne modele izbornih rezultata u kojima bi podaci iz izlaznih anketa bili tek jedan od sastavnih elemenata.

izlazne ankete; istraživanje javnoga mnijenja; metodologija anketnih istraživanja

nije evidentirano

engleski

Case study : analysis of the Puls agency exit poll methodology

nije evidentirano

exit polls; public opinion research; survey methodology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (4-5)

2008.

695-721

objavljeno

1330-0288

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija

Poveznice
Indeksiranost