Rebranding hrvatskih banaka (CROSBI ID 351683)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Đurek, Ana
Brozović, Maja
hrvatski
Rebranding hrvatskih banaka
Pozicioniranje proizvoda ili tvrtke na tržištu postiže se vizualnim identitetom. Prilagođavanje tržišnim promjenama, tehnološkim novitetima i ostalim faktorima koji na njega utječu, ne samo vizualni identitet (već i kompletno ponašanje kompanije prema potrošačima, izgled poslovnica, povećanje usluga i promjena svih ostalih segmenata) zahtjeva povremeni redizajn. njime se želi poboljšati postojeće stanje tvrtke na tržištu, uz zadržavanje osnovnih karakteristika koje utječu na prepoznatljivost i kredibilitet tvrtke među korisnicima. Posljednjih godina došlo je do rebrandinga većine hrvatskih banaka koje su prešle u vlasništvo stranih kompanija. Pri tome je došlo kod nekih redizajna do manjeg ili većeg gubitka prepoznatljivih vizualnih obilježja koja su bila prisutna u prijašnjim oblicima. Ovim radom se želi istražiti u kojoj mjeri su redizajnirani vizualni identiteti ostali prepoznatljivi po izvornim karakteristikama. Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko je bitno da se hrvatske tvrtke koje prelaze u vlasništvo strane korporacije potrude zadržati što je više moguće prepoznatljivih karakteristika, kao što je boja i ime tvrtke.
brand; rebranding; vizualni identitet; repozicioniranje; banka
nije evidentirano
engleski
Rebranding the Croatian banks
nije evidentirano
brand; rebranding; visual identity; repositioning; bank
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
27.11.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb