Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rebranding hrvatskih banaka (CROSBI ID 351683)

Ocjenski rad | diplomski rad

Đurek, Ana Rebranding hrvatskih banaka / Brozović, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2008

Podaci o odgovornosti

Đurek, Ana

Brozović, Maja

hrvatski

Rebranding hrvatskih banaka

Pozicioniranje proizvoda ili tvrtke na tržištu postiže se vizualnim identitetom. Prilagođavanje tržišnim promjenama, tehnološkim novitetima i ostalim faktorima koji na njega utječu, ne samo vizualni identitet (već i kompletno ponašanje kompanije prema potrošačima, izgled poslovnica, povećanje usluga i promjena svih ostalih segmenata) zahtjeva povremeni redizajn. njime se želi poboljšati postojeće stanje tvrtke na tržištu, uz zadržavanje osnovnih karakteristika koje utječu na prepoznatljivost i kredibilitet tvrtke među korisnicima. Posljednjih godina došlo je do rebrandinga većine hrvatskih banaka koje su prešle u vlasništvo stranih kompanija. Pri tome je došlo kod nekih redizajna do manjeg ili većeg gubitka prepoznatljivih vizualnih obilježja koja su bila prisutna u prijašnjim oblicima. Ovim radom se želi istražiti u kojoj mjeri su redizajnirani vizualni identiteti ostali prepoznatljivi po izvornim karakteristikama. Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko je bitno da se hrvatske tvrtke koje prelaze u vlasništvo strane korporacije potrude zadržati što je više moguće prepoznatljivih karakteristika, kao što je boja i ime tvrtke.

brand; rebranding; vizualni identitet; repozicioniranje; banka

nije evidentirano

engleski

Rebranding the Croatian banks

nije evidentirano

brand; rebranding; visual identity; repositioning; bank

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

27.11.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija