Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dizajn vodećih robnih marki (CROSBI ID 351684)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hodžić, Lamija Dizajn vodećih robnih marki / Brozović, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2008

Podaci o odgovornosti

Hodžić, Lamija

Brozović, Maja

hrvatski

Dizajn vodećih robnih marki

Dizajn robne marke je disciplinaran proces kreiranja i ostvarenja efektivnog identiteta robne marke. Identitet robne marke obuhvaća vizualni i verbalni dio robne marke. Vizualni dio je vizualni identitet i obuhvaća dizajn logotipa, odabir boja i tipografije. Vizualni identitet je onaj koji skreće pozornost i asocira na robnu marku. Kreiraju ga grafički dizajneri koji pažljivo implementiraju viziju u dizajn i pri tom misle na dublje značenje, različitost (svojstvenost) i postojanost logotipa kao i cijelog dizajna u konačnosti. U ovom diplomskom radu je analiziran dizajn vodećih svjetskih i domaćih robnih marki.

robna marka; identitet robne marke; vizualni identitet; logotip

nije evidentirano

engleski

Top brands design's

nije evidentirano

brand; brand identity; visual identity; logotype

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

14.07.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija