Dizajn vodećih robnih marki (CROSBI ID 351684)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hodžić, Lamija
Brozović, Maja
hrvatski
Dizajn vodećih robnih marki
Dizajn robne marke je disciplinaran proces kreiranja i ostvarenja efektivnog identiteta robne marke. Identitet robne marke obuhvaća vizualni i verbalni dio robne marke. Vizualni dio je vizualni identitet i obuhvaća dizajn logotipa, odabir boja i tipografije. Vizualni identitet je onaj koji skreće pozornost i asocira na robnu marku. Kreiraju ga grafički dizajneri koji pažljivo implementiraju viziju u dizajn i pri tom misle na dublje značenje, različitost (svojstvenost) i postojanost logotipa kao i cijelog dizajna u konačnosti. U ovom diplomskom radu je analiziran dizajn vodećih svjetskih i domaćih robnih marki.
robna marka; identitet robne marke; vizualni identitet; logotip
nije evidentirano
engleski
Top brands design's
nije evidentirano
brand; brand identity; visual identity; logotype
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
14.07.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb