Roditelji i škola - partneri u odgoju i obrazovanju: Prikaz empirijskog istraživanja (CROSBI ID 544364)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Petani, Rozana ; Zulim, Jelena
hrvatski
Roditelji i škola - partneri u odgoju i obrazovanju: Prikaz empirijskog istraživanja
Važnost sudjelovanja roditelja u radu škola prepoznata je već odavno, a posljednja 3 desetljeća je u fokusu mnogih istraživanja. Partnerstvo koje uključuje roditelje i školu je suradnički odnos kojemu je cilj osiguranje pozitivnih obrazovnih i socijalnih razvojnih ishoda za djecu i mlade uz istovremenu korist za sve uključene strane. U uvjetima kvalitetne suradnje roditelja i škole moguće je stalno pratiti rad i razvoj učenika, pronalaziti uzroke eventualnih teškoća, ukazati na propuste i poticati normalne tokove razvoja. Suradnja roditelja i škole, također doprinosi aktiviranju i osposobljavanju roditelja za pedagošku djelatnost, omogućuje im uvid u rezultate školskog rada, upoznaje ih s reformama koje se vrše u školi i školskom sustavu kako bi ih oni shvatili i prihvatili te ukazuje na nužnost rješavanja svih odgojnih problema sukladno ciljevima i zadacima suvremenog školstva. Cilj ovog rada je utvrditi stavove roditelja prema radu škole, a pri tome se misli na zadovoljstvo roditelja radom škole, procjenu kvalitete suradnje sa školom i motivaciju roditelja za daljnje educiranje i sudjelovanje u raznim programima koji im se nude. Rezultati ovog istraživanja pomoći će u odlučivanju pedagoga i nastavnika o načinima uključivanja roditelja u aktivnosti i rad škola te time postaviti temelje uspješnom i trajnom partnerstvu.
obitelj; škola; partnerstvo roditelja i škole; sudjelovanje roditelja; suradnja
nije evidentirano
engleski
Parents and school - partners in education: Review of the empirical research
nije evidentirano
family; school; parent school relationship; parent participation; collaboration
nije evidentirano
Podaci o prilogu
285-296.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogy and the knowledge society
Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-13-7
Podaci o skupu
Pedagogy and the knowledge society, 2nd Scientific research symposium
predavanje
13.11.2008-14.11.2008
Zadar, Hrvatska