Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Roditelji i škola - partneri u odgoju i obrazovanju: Prikaz empirijskog istraživanja (CROSBI ID 544364)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Petani, Rozana ; Zulim, Jelena Roditelji i škola - partneri u odgoju i obrazovanju: Prikaz empirijskog istraživanja // Pedagogy and the knowledge society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 285-296

Podaci o odgovornosti

Petani, Rozana ; Zulim, Jelena

hrvatski

Roditelji i škola - partneri u odgoju i obrazovanju: Prikaz empirijskog istraživanja

Važnost sudjelovanja roditelja u radu škola prepoznata je već odavno, a posljednja 3 desetljeća je u fokusu mnogih istraživanja. Partnerstvo koje uključuje roditelje i školu je suradnički odnos kojemu je cilj osiguranje pozitivnih obrazovnih i socijalnih razvojnih ishoda za djecu i mlade uz istovremenu korist za sve uključene strane. U uvjetima kvalitetne suradnje roditelja i škole moguće je stalno pratiti rad i razvoj učenika, pronalaziti uzroke eventualnih teškoća, ukazati na propuste i poticati normalne tokove razvoja. Suradnja roditelja i škole, također doprinosi aktiviranju i osposobljavanju roditelja za pedagošku djelatnost, omogućuje im uvid u rezultate školskog rada, upoznaje ih s reformama koje se vrše u školi i školskom sustavu kako bi ih oni shvatili i prihvatili te ukazuje na nužnost rješavanja svih odgojnih problema sukladno ciljevima i zadacima suvremenog školstva. Cilj ovog rada je utvrditi stavove roditelja prema radu škole, a pri tome se misli na zadovoljstvo roditelja radom škole, procjenu kvalitete suradnje sa školom i motivaciju roditelja za daljnje educiranje i sudjelovanje u raznim programima koji im se nude. Rezultati ovog istraživanja pomoći će u odlučivanju pedagoga i nastavnika o načinima uključivanja roditelja u aktivnosti i rad škola te time postaviti temelje uspješnom i trajnom partnerstvu.

obitelj; škola; partnerstvo roditelja i škole; sudjelovanje roditelja; suradnja

nije evidentirano

engleski

Parents and school - partners in education: Review of the empirical research

nije evidentirano

family; school; parent school relationship; parent participation; collaboration

nije evidentirano

Podaci o prilogu

285-296.

2008.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7210-13-7

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogy and the knowledge society

Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Pedagogy and the knowledge society, 2nd Scientific research symposium

predavanje

13.11.2008-14.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija