Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Predgovor hrvatskom izdanju Smjernica ; Primjeri dobre prakse u Hrvatskoj (CROSBI ID 37449)

Prilog u knjizi | ostalo

Stričević, Ivanka Predgovor hrvatskom izdanju Smjernica ; Primjeri dobre prakse u Hrvatskoj // Smjernice za knjižnične usluge za bebe i djecu rane dobi / Willer, Mirna (ur.). Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008. str. 7-10 ; 34

Podaci o odgovornosti

Stričević, Ivanka

hrvatski

Predgovor hrvatskom izdanju Smjernica ; Primjeri dobre prakse u Hrvatskoj

Međunarodna knjižničarska zajednica posvećuje posljednjih godina veliku pozornost knjižničnim uslugama za djecu najranije dobi i njihove roditelje, o čemu svjedoči objavljivanje IFLA-inih Smjernica za knjižnične usluge za bebe i djecu rane dobi 2007. godine, te brojni primjeri prakse iz narodnih knjižnica širom svijeta. Cilj je objavljivanja Smjernica pružiti knjižničarima narodnih knjižnica okvir za strateško planiranje i razvoj usluga namijenjenih obiteljima s malom djecom, a dječjim knjižničarima dati poticaj i sredstvo za svakodnevno djelovanje u praksi. Osim prijevoda navedenih smjernica na hrvatski jezik, publikacija sadrži i primjere dobre prakse iz Hrvatske koji mogu pomoći uspješnijoj primjeni Smjernica u narodnim knjižnicama u Hrvatskoj.

smjernice za knjižnične usluge, djeca rane dobi kao korisnici knjižnica, narodne knjižnice, dječje knjižnice

nije evidentirano

engleski

Introdiction to Croatian edition od Guidelines ; Best practice examples

nije evidentirano

guidelines for library services, toddlers - library users, public libraries, libraries for children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7-10 ; 34.

objavljeno

Podaci o knjizi

Smjernice za knjižnične usluge za bebe i djecu rane dobi

Willer, Mirna

Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo

2008.

1334-7667-0-0

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija