Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre (CROSBI ID 351877)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mattossovich, Emanuela
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre
Oglašavanje se treba promatrati kao investiciju i pridati mu jednaku važnost kao što ima bilo koja druga materijalna investicija bez koje opstanak na tržištu ne bi bio moguć.Pogled mora stalno biti usmjeren prema naprijed, radi otkrivanja novih mogućnosti u nezadovoljenim, a često i nedovoljno sagledanim potrebama tržišta. Stog ase postavlja hipoteza da je bitno analizirati i istražiti potrebe tržišta kako bi Maistra postala prvoklasno i prepoznatljivo poduzeće na istarskoj obali koja će se uz pružanje svog turističkog proizvida pozicionirati među najbolja turistička poduzeća Mediterana.
oglašavanje; turizam; Maistra
nije evidentirano
engleski
Advertising of tourist product Maistra
nije evidentirano
advertising; tourism; Maistra
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
17.10.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka