Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre (CROSBI ID 351877)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Mattossovich, Emanuela Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Mattossovich, Emanuela

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre

Oglašavanje se treba promatrati kao investiciju i pridati mu jednaku važnost kao što ima bilo koja druga materijalna investicija bez koje opstanak na tržištu ne bi bio moguć.Pogled mora stalno biti usmjeren prema naprijed, radi otkrivanja novih mogućnosti u nezadovoljenim, a često i nedovoljno sagledanim potrebama tržišta. Stog ase postavlja hipoteza da je bitno analizirati i istražiti potrebe tržišta kako bi Maistra postala prvoklasno i prepoznatljivo poduzeće na istarskoj obali koja će se uz pružanje svog turističkog proizvida pozicionirati među najbolja turistička poduzeća Mediterana.

oglašavanje; turizam; Maistra

nije evidentirano

engleski

Advertising of tourist product Maistra

nije evidentirano

advertising; tourism; Maistra

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

17.10.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija