Marketing na mjestu prodaje u hrvatskim poduzećima (CROSBI ID 351878)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pejaković, Martina
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Marketing na mjestu prodaje u hrvatskim poduzećima
Cilj ovog rada je upoznavanje sa samom riječi marketinga na prodajnom mjestu te način i gdje se provodi, jer se svaki dan susrećemo s time, a nismo toga ni svjesni, odnosno mnogi ni ne znaju za taj pojam i što to znači.Iz svrhe rada proizlazi hipoteza rada koja glasi: učinkovitost marketinga na prodajnom mjestu i važnost koja se pridaje njemu u prodavaonicama u znatnoj mjeri utječe na potrošače prilikom kupnje proizvoda.
marketing; hrvatska poduzeća; potrošači
nije evidentirano
engleski
Merchandising in Croatian Companies
nije evidentirano
marketing; croatian companies; consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
17.10.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka