Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje (CROSBI ID 351886)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Jager, Aleksandar Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Jager, Aleksandar

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje

Istraživanje tržišta neophodan je korak u mjerenju efikasnosti svake promotivne kampanje. Stupanj stvorene svjesnosti o proizvodu, razumijevanje proizvoda, poticaj na korištenje proizvoda, privrženost proizvodu i sl. samo su neki od mogućih kontrolnih pokazatelja djelotvornosti oglašavanja. U ovom radu prikazani su učinci marketinških kampanja provođenih u periodu od pet godina za proizvod Efferalgan 500. Istražen je nivo stvorene spontane i potaknute svjesnosti, stupanj informiranosti o proizvodu, čimbenici koji utječu na kupnju proizvoda te zadovoljstvo korisnika korištenim proizvodom.

marketing; tržište; potrošači

nije evidentirano

engleski

Measuring efficiency of marketing campaign

nije evidentirano

marketing; market; consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

18.09.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija