Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje (CROSBI ID 351886)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Jager, Aleksandar
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje
Istraživanje tržišta neophodan je korak u mjerenju efikasnosti svake promotivne kampanje. Stupanj stvorene svjesnosti o proizvodu, razumijevanje proizvoda, poticaj na korištenje proizvoda, privrženost proizvodu i sl. samo su neki od mogućih kontrolnih pokazatelja djelotvornosti oglašavanja. U ovom radu prikazani su učinci marketinških kampanja provođenih u periodu od pet godina za proizvod Efferalgan 500. Istražen je nivo stvorene spontane i potaknute svjesnosti, stupanj informiranosti o proizvodu, čimbenici koji utječu na kupnju proizvoda te zadovoljstvo korisnika korištenim proizvodom.
marketing; tržište; potrošači
nije evidentirano
engleski
Measuring efficiency of marketing campaign
nije evidentirano
marketing; market; consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27
18.09.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka