Internet oglašavanje (CROSBI ID 351888)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Balić, Sofija
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Internet oglašavanje
Oglašavanje, u teoriji i praksi, je puno šire od onog što potrošači vide. Oglašavanje se definira kao jedna od aktivnsoti promocijeskog miksa kojom se povećava potražnja na način da se potencijalni potrošači upoznaju sa proizvodom ili pak djelatnošću gospodarskog subjekta. Oglašavanje na Internetu za mnoge tvrtke u svijetu predstavlja idealan način za dolaženje do najšireg kruga potencijalnih korisnika- ne samo u jednom gradu, zemlji ili regiji, već u cijelom svijetu. Osim što je cilj ovog rada analizirati, ispitati i istražiti Internet oglašavanje, važno je približiti mogućnosti jednostvanog oglašavanja za male, ali i velike tvrtke.
marketing; oglašavanje; Internet
nije evidentirano
engleski
Internet advertising
nije evidentirano
marketing; adverising; Internet
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
26.06.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka