Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet oglašavanje (CROSBI ID 351888)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Balić, Sofija Internet oglašavanje / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Balić, Sofija

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Internet oglašavanje

Oglašavanje, u teoriji i praksi, je puno šire od onog što potrošači vide. Oglašavanje se definira kao jedna od aktivnsoti promocijeskog miksa kojom se povećava potražnja na način da se potencijalni potrošači upoznaju sa proizvodom ili pak djelatnošću gospodarskog subjekta. Oglašavanje na Internetu za mnoge tvrtke u svijetu predstavlja idealan način za dolaženje do najšireg kruga potencijalnih korisnika- ne samo u jednom gradu, zemlji ili regiji, već u cijelom svijetu. Osim što je cilj ovog rada analizirati, ispitati i istražiti Internet oglašavanje, važno je približiti mogućnosti jednostvanog oglašavanja za male, ali i velike tvrtke.

marketing; oglašavanje; Internet

nije evidentirano

engleski

Internet advertising

nije evidentirano

marketing; adverising; Internet

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

26.06.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija