Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena marketinga u politici (CROSBI ID 351889)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Brala, Martina Primjena marketinga u politici / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Brala, Martina

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Primjena marketinga u politici

Cilj ovog rada je prikaz marketinga u službi politike, njegovih osnovnih značajki, tehnika i metoda koje se koriste u predizbornim kampanjama. Kada je riječ o marketingu u politici, on je usmjeren na političko tržište, dok se političko tržište odnosi na političku javnost ili građane, te se bavi promocijom stranaka i kandidata. Maksimalno pojednostavljeno, marketing u politici nije ništa drugo do upravljački proces čiji je cilj da putem oblikovanja ponude i razmjene političkog proizvoda, koji ima neku vrijednost izraženu u političkim programima, proda na političkom tržištu uz zadovoljavanje interesa birača.

politika; marketing; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Marketing application in politics

nije evidentirano

politics; marketing; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

13.10.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija