Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija (CROSBI ID 37517)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kudiš Burić, Nina Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija // Sic ars dependitur arte. Zbornik u čast Vladimira Markovića / Sanja Cvetnić, Milan Pelc, Daniel Premerl (ur.). Zagreb: Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 331-344

Podaci o odgovornosti

Kudiš Burić, Nina

hrvatski

Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija

Marcu Liberiju se pripisuje slika Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora, dok se Josip i Putifarova žena, danas u Muzeju Grada Rijeke, daje nekom od slijedbenika ili imitatora istog slikara. Gregoriu Lazzariniju se približava Judita s Holofernovom glavom iz jedne, najvjerojatnije talijanske, privatne zbirke. Domenicu Antoniu Beverenseu se pripisuju slike Sofonizba koja od Masinisse prima kalež s otrovom iz jedne venecijanske privatne zbirke i Venera s atributima Razboritosti, Giuseppeu Diamantiniju se pripisuju dvije Alegorije skulpture što su se nedavno pojavile na talijanskom tržištu umjetnina, a Federicu Cervelliju Betsabeja u kupanju iz Nacionalnog muzeja Republike Moldove. Nepoznatom sljedbeniku slikarstva Pietra i Marca Liberija se pripisuju slike Suzana i starci i Lotovo pijanstvo u vlasništvu Strossmayerove galerije starih majstora, a od 1952. godine na posudbi u dubrovačkom Zavodu za povijesne znanosti HAZU, smještenom u Sorkočevićevom ljetnikovcu.

slikarstvo, 17. stoljeće, Venecija, Marco Liberi, Alegorija ljudske sudbine, Strossmayerova galerija starih majstora, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli

nije evidentirano

engleski

The Allegory of Human Fate in the Strossmayer Gallery in Zagreb and Several Problems Connected to the Workshop and Entourage of Pietro Liberi

nije evidentirano

painting, 17th century, Venice, Marco Liberi, allegory of human fate, The Strossmayer Gallery of Old Masters, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli

nije evidentirano

Podaci o prilogu

331-344.

objavljeno

Podaci o knjizi

Sic ars dependitur arte. Zbornik u čast Vladimira Markovića

Sanja Cvetnić, Milan Pelc, Daniel Premerl

Zagreb: Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-6106-81-3

Povezanost rada

Povijest umjetnosti