Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ekstrinzični i intrinzični pristup motoričkom učenju (CROSBI ID 545076)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Miletić, Đurđica Ekstrinzični i intrinzični pristup motoričkom učenju // Proceedings of the 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology" / Maleš, Boris ; Miletić, Đurđica ; Kondrič, Miran et al. (ur.). Split : Mostar : Ljubljana: University of Split, Faculty of kinesiology ; University of Mostar, Faculty of natural science, matematics and education ; University of Ljubljana, Faculty of Sport, 2008. str. 28-34

Podaci o odgovornosti

Miletić, Đurđica

hrvatski

Ekstrinzični i intrinzični pristup motoričkom učenju

Motoričko učenje označava promjene unutarnjeg procesa koje određuju sposobnost pojedinca da izvede određeni motorički zadatak, a u kineziološkim istraživanjima vrednuje se prikupljanjem povratnih informacija putem: (1) mjerenja razine/kvalitete znanja naučenog motoričkog sadržaja koje nam služi kao povratna informacija pri motoričkoj izvedbi a koje označava kvalitetu izvedenih pokreta i (2) mjerenja rezultata neke aktivnosti koja određuju izvedeni motorički zadatak. Razlikujemo dva osnovna pristupa fizičkoj aktivnosti. Intrinzični pristup - pretpostavlja orijentiranost osobe na zadatak, kako ga što bolje izvršiti i kako popraviti izvedbu. Ekstrinzični pristup, suprotno, podrazumijeva uspoređivanje osobne kompentecije s drugima. Utvrditi dominantan individualni pristup motoričkom učenju, predstavlja bitnu informaciju u svakom vođenom kineziološkom tretmanu bilo da je riječ o vrhunskom sportu, edukaciji ili rekreaciji, a utvrđuje se TEOSQ (Task and Ego Orientation in Sport Questionnaire) – mjernim instrumentom za procjenu intrinzične i ekstrinzične orijentacije u sportu. Psihometrijska istraživanja sa ciljem procjenjivanja osobnog doživljaja o aktivnosti, predstavljaju temelj kineziološkim istraživanjima povezanosti subjektivnog doživljaja određene aktivnosti i objektivne uspješnosti samog izvođenja. Visoka razina intrinzične orijentacije ključ je uspješnog motoričkog izvođenja kod školske djece. Poseban značaj identifikacija pristupa fizičkoj aktivnosti ima u estetskim sportovima gdje je emocionalna ekspresija pokretom često subjekt natjecateljske uspješnosti.

povtratna motorička informacija; motivacija; subjekivno iskustvo

nije evidentirano

engleski

Extrinsic and intrinsic aproach to motor learning

nije evidentirano

extrinsic feedback; motivation; subjective experience

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-34.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of the 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology"

Maleš, Boris ; Miletić, Đurđica ; Kondrič, Miran ; Kvesić, Mladen

Split : Mostar : Ljubljana: University of Split, Faculty of kinesiology ; University of Mostar, Faculty of natural science, matematics and education ; University of Ljubljana, Faculty of Sport

Podaci o skupu

International Conference "Contemporary Kinesiology" (3 ; 2008)

pozvano predavanje

28.11.2008-30.11.2008

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija