Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Organiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države (CROSBI ID 147175)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Skoko, Božo ; Vukasović, Igor Organiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XX (2008), 2; 211-230

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo ; Vukasović, Igor

hrvatski

Organiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države

Rad pojašnjava ulogu imidža države u njenim političkim i gospodarskim nastojanjima te se bavi ulogom sporta u promociji i kreiranju imidža države. Analizirajući domaćinstva različitih svjetskih sportskih događaja, poput Olimpijskih igara i nogometnih prvenstava, autori pokušavaju otkriti ekonomske i promotivne mogućnosti za gradove i države domaćine te utjecaj na države sudionice natjecanja. Posebnu važnost pridaju globalnim medijima, koji imaju ulogu "stvaranja" događaja, ali i prenošenja slika i dojmova o zemlji domaćinu. Zaključuju kako ipak ključnu ulogu imaju organizatori, o čijoj kreativnosti i sposobnosti uvelike ovisi u kojoj će mjeri organiziranje važnog sportskog događaja pridonijeti promotivnom i ekonomskom uspjehu njihove države, budući da su podjednako važna popratna događanja, kao i samo natjecanje.

sport; promocija; upravljanje markom; država; Olimpijske igre; prvenstvo

nije evidentirano

engleski

Organization of international sporting events as a country's promotional and economic image tool

nije evidentirano

sport; promotion; brand management; country; Olympic games; championship

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XX (2)

2008.

211-230

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija