Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategije učenja vokabulara povezane s materinskim jezikom i razina jezičnoga znanja stranoga jezika (CROSBI ID 147224)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavičić Takač, Višnja ; Bagarić, Vesna Strategije učenja vokabulara povezane s materinskim jezikom i razina jezičnoga znanja stranoga jezika // Učitelj (Čakovec), 7 (2007), 353-369

Podaci o odgovornosti

Pavičić Takač, Višnja ; Bagarić, Vesna

hrvatski

Strategije učenja vokabulara povezane s materinskim jezikom i razina jezičnoga znanja stranoga jezika

Strategije učenja stranoga jezika jedan su od ključnih pojmova u kognitivnome pristupu učenju i važno područje glotodidaktičkih istraživanja. Kao posebno zanimljiva obilježja strategija učenja ističu se raznolikost njihove uporabe kao posljedica utjecaja niza čimbenika (npr. spol učenika, odabir zanimanja, društveni kontekst) te njihova promjenjivost kao posljedica poučavanja strategija, kognitivnoga sazrijevanja i razvitka jezične kompetencije. U tom se kontekstu često uspjeh u učenju stranoga jezika povezuje s učinkovitim odabirom i uporabom strategija učenja. Uspješan učenik je onaj koji se koristi raznovrsnim, složenim i naprednim strategijama učenja primjerenima jezičnome zadatku, vlastitoj razini jezične kompetencije i stupnju kognitivnoga razvitka. U ovome se radu istražuje odnos između raspona jezičnoga znanja i učestalosti uporabe strategija učenja vokabulara u čijoj osnovi leži povezanost s materinskim jezikom. Navedene strategije promatraju se i s obzirom na dva strana jezika: engleski i njemački.

strategije učenja vokabulara; materinski jezik; engleski kao strani jezik; njemački kao strani jezik; statistička analiza

nije evidentirano

engleski

First-language based vocabulary learning strategies and level of foreign language knowledge

nije evidentirano

vocabulary learning strategies; mother tongue; English as a foreign language; German as a foreign language; statistical analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7

2007.

353-369

objavljeno

1333-1396

Povezanost rada

Filologija