Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi destinacijskog menadžmenta (CROSBI ID 37565)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Čorak, Sanda Izazovi destinacijskog menadžmenta // Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.). Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 23-32

Podaci o odgovornosti

Čorak, Sanda

hrvatski

Izazovi destinacijskog menadžmenta

Suvremeni turizam je pod stalnim utjecajem različitih društveno-ekonomskih trendova koji utječu na potrebe turističke potražnje, a shodno tome mijenjaju se i obilježja destinacijskih turističkih proizvoda. Zadatak je ovoga rada da pokaže kako najznačajnije tržišne promjene utječu na promjene organizacija koje se bave destinacijskim marketingom proširujući njihov djelokrug rada na poslove destinacijskog menadžmenta. Temeljni zadatak destinacijskog menadžmenta je briga za razvoj turističke destinacije, a zbog složenosti turističkog proizvoda kojeg stvara veliki broj poslovnih subjekata i zadaci upravljanja turizmom u destinaciji postaju sve složeniji. Zbog toga mnogi autori konstatiraju trendove – od destinacijskog proizvoda ka destinacijskom doživljaju i od destinacijskog marketinga ka destinacijskom menadžmentu – naglašavajući potrebu cjelovitog shvaćanja sredine koja mora turističkom potrošaču pružiti odgovarajuće okružje. U radu se također ukratko zaključuje o problemima razvoja turističkih destinacija u Hrvatskoj koji upućuju na potrebu intenzivnijeg rješavanja destinacijskih menadžment zadaća koje nije moguće ostvariti bez odgovarajuće suradnje i privatnog sektora u turizmu.

turizam, destinacijski marketing, destinacijski menadžment, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Destination management challenges

nije evidentirano

tourism, destination marketing, destination management, Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-32.

objavljeno

Podaci o knjizi

Stanić, Maja

Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)

2008.

9789539943514

Povezanost rada

Ekonomija