Izazovi destinacijskog menadžmenta (CROSBI ID 37565)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čorak, Sanda
hrvatski
Izazovi destinacijskog menadžmenta
Suvremeni turizam je pod stalnim utjecajem različitih društveno-ekonomskih trendova koji utječu na potrebe turističke potražnje, a shodno tome mijenjaju se i obilježja destinacijskih turističkih proizvoda. Zadatak je ovoga rada da pokaže kako najznačajnije tržišne promjene utječu na promjene organizacija koje se bave destinacijskim marketingom proširujući njihov djelokrug rada na poslove destinacijskog menadžmenta. Temeljni zadatak destinacijskog menadžmenta je briga za razvoj turističke destinacije, a zbog složenosti turističkog proizvoda kojeg stvara veliki broj poslovnih subjekata i zadaci upravljanja turizmom u destinaciji postaju sve složeniji. Zbog toga mnogi autori konstatiraju trendove – od destinacijskog proizvoda ka destinacijskom doživljaju i od destinacijskog marketinga ka destinacijskom menadžmentu – naglašavajući potrebu cjelovitog shvaćanja sredine koja mora turističkom potrošaču pružiti odgovarajuće okružje. U radu se također ukratko zaključuje o problemima razvoja turističkih destinacija u Hrvatskoj koji upućuju na potrebu intenzivnijeg rješavanja destinacijskih menadžment zadaća koje nije moguće ostvariti bez odgovarajuće suradnje i privatnog sektora u turizmu.
turizam, destinacijski marketing, destinacijski menadžment, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Destination management challenges
nije evidentirano
tourism, destination marketing, destination management, Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23-32.
objavljeno
Podaci o knjizi
Stanić, Maja
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)
2008.
9789539943514