Turistički proizvod i njegova obilježja (CROSBI ID 37566)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Telišman-Košuta, Neda
hrvatski
Turistički proizvod i njegova obilježja
Turistički proizvod je složen pojam i ovisi o različitim perspektivama iz kojih se promatra.On iz perspektive turista, turističke destinacije ili poduzetnika u turizmu ne izgleda jednako. Turistički proizvod se može promatrati u svojim različitim dimenzijama. Kao pojedinačan proizvod, proizvodna linija i proizvodni miks. Proizvodne linije mogu varirati u svojoj dužini, a proizvodni miks u širini proizvoda koje obuhvaćaju. Turistički proizvod može se razvijati u odnosu na različite razine kompleksnosti. Tako se turistički proizvod može sagledati kao osnovni proizvod, očekivani proizvod, podržavajući proizvod i prošireni proizvod. Turistički proizvodi u vrlo velikoj mjeri obuhvaćaju usluge, pa se u marketingu turističkih proizvoda mora voditi računa o četiri ključna obilježja usluga: neopipljivosti, neodvojivosti, varijabilnosti i potrošnosti. Svaki proizvod, pa tako i svaki turistički proizvod prolazi kroz faze svojeg životnog ciklusa: razvoj, uvođenje, rast, zrelost i pad. Da bi osigurali svoju perspektivu destinacije, poduzetnici moraju neprekidno razvijati i na tržište uvoditi nove proizvode.
turistički proizvod, osnovni turistički proizvod, očekivani turistički proizvod, podržavajući turistički proizvod, prošireni turistički proizvod
nije evidentirano
engleski
Tourist product and its characteristics
nije evidentirano
tourist product, base tourist product, expected tourist product, supporting tourist product, expanded tourist product
nije evidentirano
Podaci o prilogu
63-71.
objavljeno
Podaci o knjizi
Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing
Stanić, Maja
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)
2008.
9789539943514