Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava (CROSBI ID 352064)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Banovac, Martina
Stankov, Slavomir
Grubišić, Ani
hrvatski
Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava
S obzirom da su inteligentni tutorski sustavi sve više se uključuju u obrazovanje, kao posljedica toga, potreba za opreznom i sistematičnom kontrolom ovih sustava postalo je važno pitanje. Zbog činjenice da se ti utječu na sam proces učenja i poučavanja, smatramo da se u nastavnom procesu mogu koristiti samo oni sustavi čija je učinkovitost ispitana. Na temelju spoznaja iz literature dali smo pregled metoda vrednovanja inteligentnih tutorskih sustava, s obzirom na to što se želi vrednovati, te smo izdvojili eksperiment kao najpouzdaniju metodu vrednovanja. Budući da je glavni cilj obrazovnog sustava poučavanje, naveli smo što je to veličina učinka, te smo naveli kriterije koji se koriste za procjenu obrazovnog učinka. Sa ciljem utvrđivanja učinkovitostii korištenja sustava xTEx-Sys u primarnom obrazovanju proveli smo eksperiment uz parcijalna ispitivanja u OS Bol, Split nad učenicima petih razreda iz područnog znanja iz matematike (geometrija). U eksperimentu su sudjelovala dva peta razreda. Ukupno 48 učenika petih razreda u razdoblju od tri tjedna, od 11.5 do 1.6.2007. godine, je prošlo postupak učenja i poučavanja na sustavu xTEx-Sys. Također su ispunjavali dvije ankete, te su pisali inicijalni test, dva međutesta i završni test.
Inteligentni tutorski sustavi; metode vrednovanja; eksperiment; veličina učinka; učenje i poučavanje
nije evidentirano
engleski
Evaluating intelligent tutoring systems
nije evidentirano
Intelligent tutoring systems; evaluation methods; experiment; effect size; programming learning and teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69
10.07.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split