Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava (CROSBI ID 352064)

Ocjenski rad | diplomski rad

Banovac, Martina Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava / Stankov, Slavomir (mentor); Grubišić, Ani (neposredni voditelj). Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2008

Podaci o odgovornosti

Banovac, Martina

Stankov, Slavomir

Grubišić, Ani

hrvatski

Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava

S obzirom da su inteligentni tutorski sustavi sve više se uključuju u obrazovanje, kao posljedica toga, potreba za opreznom i sistematičnom kontrolom ovih sustava postalo je važno pitanje. Zbog činjenice da se ti utječu na sam proces učenja i poučavanja, smatramo da se u nastavnom procesu mogu koristiti samo oni sustavi čija je učinkovitost ispitana. Na temelju spoznaja iz literature dali smo pregled metoda vrednovanja inteligentnih tutorskih sustava, s obzirom na to što se želi vrednovati, te smo izdvojili eksperiment kao najpouzdaniju metodu vrednovanja. Budući da je glavni cilj obrazovnog sustava poučavanje, naveli smo što je to veličina učinka, te smo naveli kriterije koji se koriste za procjenu obrazovnog učinka. Sa ciljem utvrđivanja učinkovitostii korištenja sustava xTEx-Sys u primarnom obrazovanju proveli smo eksperiment uz parcijalna ispitivanja u OS Bol, Split nad učenicima petih razreda iz područnog znanja iz matematike (geometrija). U eksperimentu su sudjelovala dva peta razreda. Ukupno 48 učenika petih razreda u razdoblju od tri tjedna, od 11.5 do 1.6.2007. godine, je prošlo postupak učenja i poučavanja na sustavu xTEx-Sys. Također su ispunjavali dvije ankete, te su pisali inicijalni test, dva međutesta i završni test.

Inteligentni tutorski sustavi; metode vrednovanja; eksperiment; veličina učinka; učenje i poučavanje

nije evidentirano

engleski

Evaluating intelligent tutoring systems

nije evidentirano

Intelligent tutoring systems; evaluation methods; experiment; effect size; programming learning and teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

10.07.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Računarstvo