Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara (CROSBI ID 147325)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Dukić, Gordana ; Turkalj, Davorin ; Sesar, Mate
hrvatski
Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara
Kvantitativne metode i modeli mogu se primijeniti u brojnim područjima marketing-odlučivanja. Izbor optimalne strategije pri reklamiranju proizvoda jedan je od problema s kojima se marketing-management često susreće. Upotreba modela razvijenih u okviru teorije igara značajno olakšava pronalaženje rješenja konfliktnih situacija do kojih pri tome dolazi. Sustav podrške odlučivanja prezentiran u ovom radu utemeljen je na pretpostavci da u igri sudjeluju dvije suprotstavljene strane. S ciljem unapređenja procesa odlučivanja, u polazni model inkorporirana je računalna simulacija postotnih promjena udjela na tržištu, koje predstavljaju elemente matrice plaćanja. Pretpostavljeno je da slučajne varijable koje ih reprezentiraju slijede normalnu razdiobu. Procjenu njihovih parametara potrebno je izvršiti na temelju relevantnih podataka. Posebno mjesto u rješavanju i analizi predloženog modela zauzimaju informacijske tehnologije, odnosno računalo i odgovarajuće programske aplikacije. Takva njihova primjena i predstavlja osnovnu značajku sustava podrške odlučivanju.
sustav podrške odlučivanju; marketing-management; teorija igara; parametri normalne razdiobe; relevantni podaci; računalna simulacija
nije evidentirano
engleski
System of Marketing Deciding Support Based on Game Theory
nije evidentirano
system of support decision; marketing-management; game theory; parameters of normal distribution; relevant data; computer simulation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija