Railway bogies geometric faults detection (CROSBI ID 472726)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nikšić, Mladen ; Kavran, Zvonko ; Zavada, Josip
hrvatski
Railway bogies geometric faults detection
Nejednoliko trošenje kotrljajućih površina kotača u okretnom postolju uzrok je kraćem životnom vijeku kotača, povećanim troškovima održavanja, povećanoj potrošnji pogonske energije i smanjenoj sigurnosti. Geometrijske greške (neparalelnost i nesimetričnost osovinskih sklopova) u okretnom postolju vizualnim je pregledom teško otkriti. U radu se objašnjava otkrivanje geometrijskih grešaka metodom mjerenja ulaznog kuta između osi osovinskog sklopa i okomice na tračnice te položaja središta osovinskog sklopa u odnosu na simetralu pruge. Mjerni uređaj postavlja se uz prugu i snima sve osovinske sklopove pri prolasku vlaka te dobivene podatke šalje u službu održavanja. Usporedba prikupljenih podataka s maksimalno dozvoljenim vrijednostima omogućuje pravovremeni korektivni popravak prije nego li nastupi potreba za skupim tokarenjem ili zamjenom osovinskih sklopova.
neparalelnost i nesimetričnost osovinskih sklopova; ulazni kut; položaj osovinskog sklopa na tračnicama
nije evidentirano
engleski
Railway bogies geometric faults detection
nije evidentirano
inter-axle misaligned and asymetric wheelsets; angle of attack; tracking position
nije evidentirano
Podaci o prilogu
166-169-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Automatizacija u prometu '99 : zbornik radova
Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA)
Podaci o skupu
Skup o prometnim sustavima Automatizacija u prometu
predavanje
17.11.1999-20.11.1999
Trst, Italija; Venecija, Italija; Pula, Hrvatska