Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective (CROSBI ID 37583)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bagarić, Vesna ; Pavičić Takač, Višnja Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective // Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht/Teacher Competences and Successful Learning in Early Foreign Language Classrooms/Compétences des enseignants et succés d´apprentissage en langues vivantes á l´école primaire / Sarter, Heidemarie (ur.). Aachen: Shaker, 2008. str. 87-102

Podaci o odgovornosti

Bagarić, Vesna ; Pavičić Takač, Višnja

engleski

Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective

U ovome se članku, nakon uvodnoga pregleda suvremenih istraživanja o vrjednovanju učenika mlađe školske dobi, prikazuju i tumače rezultati istraživanja pristupa vrjednovanju mlađih učenika engleskoga i njemačkoga jezika u Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je utvrditi koja su vjerovanja učitelja, odnosno kako percipiraju vlastiti pristup vrjednovanju. Rezultati ukazuju na činjenicu da nastavnici stranih jezika u Hrvatskoj imaju zadovoljavajuću razinu znanja o svrsi, metodama i postupcima vrjednovanja učenika mlađe školske dobi. U zaključku se raspravlja o ključnim teorijskim i praktičnim pitanjima proizašlim iz ovoga istraživanja, te se predlažu mogući smjerovi daljnjih istraživanja.

assessment, young learners, English as a foreign language, German as a foreign language, questionnaire, statistical analysis

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-102.

objavljeno

Podaci o knjizi

Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht/Teacher Competences and Successful Learning in Early Foreign Language Classrooms/Compétences des enseignants et succés d´apprentissage en langues vivantes á l´école primaire

Sarter, Heidemarie

Aachen: Shaker

2008.

978-3-8322-6729-2

Povezanost rada

Filologija