Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective (CROSBI ID 37583)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bagarić, Vesna ; Pavičić Takač, Višnja
engleski
Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective
U ovome se članku, nakon uvodnoga pregleda suvremenih istraživanja o vrjednovanju učenika mlađe školske dobi, prikazuju i tumače rezultati istraživanja pristupa vrjednovanju mlađih učenika engleskoga i njemačkoga jezika u Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je utvrditi koja su vjerovanja učitelja, odnosno kako percipiraju vlastiti pristup vrjednovanju. Rezultati ukazuju na činjenicu da nastavnici stranih jezika u Hrvatskoj imaju zadovoljavajuću razinu znanja o svrsi, metodama i postupcima vrjednovanja učenika mlađe školske dobi. U zaključku se raspravlja o ključnim teorijskim i praktičnim pitanjima proizašlim iz ovoga istraživanja, te se predlažu mogući smjerovi daljnjih istraživanja.
assessment, young learners, English as a foreign language, German as a foreign language, questionnaire, statistical analysis
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-102.
objavljeno
Podaci o knjizi
Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht/Teacher Competences and Successful Learning in Early Foreign Language Classrooms/Compétences des enseignants et succés d´apprentissage en langues vivantes á l´école primaire
Sarter, Heidemarie
Aachen: Shaker
2008.
978-3-8322-6729-2