Istraživanje strategija čitanja mlađih učenika englskoga kao stranog jezika: izrada instrumenta (CROSBI ID 147493)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavičić Takač, Višnja ; Radišić, Mirna
hrvatski
Istraživanje strategija čitanja mlađih učenika englskoga kao stranog jezika: izrada instrumenta
U radu se opisuje postupak izrade upitnika o strategijama čitanja na engleskom kao stranom jeziku primjerenoga učenicima mlađe školske dobi. Detaljno se opisuje provedena eksploratorna faktorska analiza čiji je cilj bio poboljšanje mjernoga instrumenta, kao i ispitivanje povezanosti varijabli. Također je provedena i analiza pouzdanosti. Temeljem dobivenih rezultata predložena je tipologija strategija čitanja koja uvažava uzrast i kognitivne sposobnosti učenika.
upitnik ; strategije čitanja ; engleski kao strani jezik ; rano učenje ; faktorska analiza
nije evidentirano
engleski
Young Learners' Reading Strategies in English as a Foreign Language: Development of a Measuring Instrument
nije evidentirano
questionnaire ; reading strategies ; English as a foreign language ; early language learning ; factor analysis
nije evidentirano