E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje (CROSBI ID 762876)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Boranić Živoder, Snježana ; Krešić, Damir ; Čorak, Sanda
hrvatski
E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje
Internet, kao medij promocije i prodaje, svakodnevno dobiva sve veću ulogu u marketingu i menadžmentu turističkih destinacija. Zbog toga se izradi i unapređenju web stranica turističkih destinacija poklanja velika pažnja. Sve se više koriste sofisticirani CMS-ovi i CRM-ovi, sadržaji koje generiraju sami korisnici (UGC), integriraju se sadržaji iz različitih drugih izvora (mash-ups), koriste se RSS tehnologije i dr. Cilj projekta bio je analizirati stranicu www.visitdubrovnik.hr prema izabranim elementa sadržaja, dizajna i medija te u odnosu na relevantne trendove iz područja e-marketinga dati preporuke za njeno unapređenje. Projekt sadrži pregled trendova u području e-marketinga u sklopu kojih je obrađeno korištenje informacijskih i komunikacijskih tehnologija te uloga Interneta u promociji turističkih destinacija. Slijedi analiza web stranica Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije prema izabranim elementima dizajna, sadržaja i medija. U sklopu preporuka obrađeni su ključni faktora uspjeha web stranica te su izvedene preporuke za unapređenje web stranica TZ DNŽ u odnosu na aspekt dizajna, sadržaja, medija te 'novih' mogućnosti koji Internet kao kanal komunikacije pruža.
e-marketing; web stranice; Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
E-marketing and web site of the Dubrovnik-Neretva County Tourist Board : analysis and suggestions for improvement
nije evidentirano
e-marketing; web site; Dubrovnik-Neretva County Tourist Board; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Institut za turizam, Zagreb
2008.
nije evidentirano
objavljeno