Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje (CROSBI ID 762876)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Boranić Živoder, Snježana ; Krešić, Damir ; Čorak, Sanda E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje // Institut za turizam, Zagreb. 2008.

Podaci o odgovornosti

Boranić Živoder, Snježana ; Krešić, Damir ; Čorak, Sanda

hrvatski

E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje

Internet, kao medij promocije i prodaje, svakodnevno dobiva sve veću ulogu u marketingu i menadžmentu turističkih destinacija. Zbog toga se izradi i unapređenju web stranica turističkih destinacija poklanja velika pažnja. Sve se više koriste sofisticirani CMS-ovi i CRM-ovi, sadržaji koje generiraju sami korisnici (UGC), integriraju se sadržaji iz različitih drugih izvora (mash-ups), koriste se RSS tehnologije i dr. Cilj projekta bio je analizirati stranicu www.visitdubrovnik.hr prema izabranim elementa sadržaja, dizajna i medija te u odnosu na relevantne trendove iz područja e-marketinga dati preporuke za njeno unapređenje. Projekt sadrži pregled trendova u području e-marketinga u sklopu kojih je obrađeno korištenje informacijskih i komunikacijskih tehnologija te uloga Interneta u promociji turističkih destinacija. Slijedi analiza web stranica Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije prema izabranim elementima dizajna, sadržaja i medija. U sklopu preporuka obrađeni su ključni faktora uspjeha web stranica te su izvedene preporuke za unapređenje web stranica TZ DNŽ u odnosu na aspekt dizajna, sadržaja, medija te 'novih' mogućnosti koji Internet kao kanal komunikacije pruža.

e-marketing; web stranice; Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

E-marketing and web site of the Dubrovnik-Neretva County Tourist Board : analysis and suggestions for improvement

nije evidentirano

e-marketing; web site; Dubrovnik-Neretva County Tourist Board; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam, Zagreb

2008.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija