Marketing turističke destinacije (CROSBI ID 5891)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Križman Pavlović, Danijela
hrvatski
Marketing turističke destinacije
Trendovi koji se javljaju u turističkoj potražnji, oštra konkurentska borba među turističkim destinacijama, tehnološke inovacije, environmentalistički pritisci te drugi značajni čimbenici u turističkom okruženju nameću potrebu za promišljanjem i iznalaženjem djelotvornijeg načina upravljanja turističkom destinacijom od postojećeg. Prema stavu mnogih autora, turističke destinacije mogu usvajanjem upravo marketinškog pristupa u upravljanju prevladati strategijske jazove prisutne u tradicionalnom načinu upravljanja. Analizom brojnih teorijskih rasprava i istraživanja iz područja marketinga turističke destinacije, uočeno je da se samo neke njegove odrednice obrađuju i to uglavnom pojedinačno, tj. da ne postoji sveobuhvatan i sustavni pristup pri njihovom sagledavanju i obradi. Stoga se u ovoj znanstvenoj monografiji obrađuje fenomenologija turizma, marketinga u turizmu, turističke destinacije, marketinga turističke destinacije, upravljanja marketingom turističke destinacije i marketinga turističke destinacije u funkciji njezina održivog razvoja.
turizam; marketing; turistička destinacija; održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
Tourism destination marketing
nije evidentirano
tourism; marketing; tourism destination; sustainable development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Pula : Zagreb: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2008.
978-953-7498-12-2
220
objavljeno