The role of public relations in tourism (CROSBI ID 147870)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Tomić, Zoran ; Ćorić, Nino ; Granić, Ivica
engleski
The role of public relations in tourism
Industrija turizma i putovanja široko je područje, s jakim rastom i potencijalom za rad odnosa s javnošću. Dr. Josip Senčić u knjizi Promocija u turizmu piše da su odnosi s javnošću « ; dio komunikacijske politike poduzeća u turizmu ali i ostalih čimbenika i organizacija u turizmu koja u sebi uključuju sustavno oblikovanje i brigu oko odnosa poduzeća ili neke druge organizacije s javnošću. Cilj ove aktivnosti je stvaranje pozitivne slike u odnos na dobavljače, kupce vlastite zaposlenike, dioničare, banke, opću, posebnu, stručnu i političku javnost kao i stvaranje atmosfere razumijevanja i povjerenja od te javnosti» ;
- -
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
sv. 1. (br. 1.)
2008.
359-370
objavljeno
0351-1804