Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The role of public relations in tourism (CROSBI ID 147870)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Tomić, Zoran ; Ćorić, Nino ; Granić, Ivica The role of public relations in tourism // Zbornik radova (Fakultet organizacije i informatike Varaždin), sv. 1. (2008), br. 1.; 359-370

Podaci o odgovornosti

Tomić, Zoran ; Ćorić, Nino ; Granić, Ivica

engleski

The role of public relations in tourism

Industrija turizma i putovanja široko je područje, s jakim rastom i potencijalom za rad odnosa s javnošću. Dr. Josip Senčić u knjizi Promocija u turizmu piše da su odnosi s javnošću &laquo ; dio komunikacijske politike poduzeća u turizmu ali i ostalih čimbenika i organizacija u turizmu koja u sebi uključuju sustavno oblikovanje i brigu oko odnosa poduzeća ili neke druge organizacije s javnošću. Cilj ove aktivnosti je stvaranje pozitivne slike u odnos na dobavljače, kupce vlastite zaposlenike, dioničare, banke, opću, posebnu, stručnu i političku javnost kao i stvaranje atmosfere razumijevanja i povjerenja od te javnosti&raquo ;

- -

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

sv. 1. (br. 1.)

2008.

359-370

objavljeno

0351-1804

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano