Kako (ne)pisati priopćenje za javnost (CROSBI ID 147873)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Tomić, Zoran
hrvatski
Kako (ne)pisati priopćenje za javnost
Priopćenje za javnost još uvijek je važan komunikacijski alat. Pored niza drugih alata djelatnici odnosa s javnošću svakodnevno medijima iznose svoje stavove, ideje, događaje i putem priopćenja. Zbog činjenice da urednicima nisu baš omiljena, priopćenja često završavaju u korpi za otpatke. Da bi ipak ugledala svjetlost dana priopćenja moraju biti napisana po zahtjevima struke, tj. trebaju udovoljiti niz zahtjeva kako bi se prilagodila novinarskom stilu. Jedan od najvažnijih modela pisanja tih priopćenja je model « ; obrnute piramide» ; . U radu autor analizira priopćenja u Republici Hrvatskoj i upoređuje ih s suvremenim načinom pisanja priopćenja. Otkriva njihove slabosti i daje preporuke za njihovo popravljanje.
Odnosi s javnošću; mediji; priopćenje za javnost; komunikacija
nije evidentirano
engleski
How (not) written communication to the news releases
nije evidentirano
Public relations; media; news releases; communication
nije evidentirano