Strategija poruke u odnosima s javnošću (CROSBI ID 147875)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tomić, Zoran ; Granić, Ivica ; Jugo, Damir
hrvatski
Strategija poruke u odnosima s javnošću
Autori analiziraju značenje poruke u procesu komuniciranja. Ukazuju na strateški pristup poruci, posebno s aspekta pisanja u odnosima s javnošću. U radu se naglašava kako je za ostvarivanje utjecaja kod ciljane javnosti primarna strategija poruke. Kos strateškog pristupa poruci naglašava se važnost strategije informiranja kao jedne od najizravnijih načina pisanja u odnosima s javnošću. Da bismo pisali persuazivno, potrebno je razumjeti sam proces uvjeravanja. Strategija uvjeravanja temelji se na tome tko je javnost i kako ona doživljava vašu temu. Autori također ukazuju na važnost procesa širenja poruke kao i na strateški izbor kanala komuniciranja.
Strategija ; poruka ; odnosi s javnošću ; PR ; persuazija ; informacija ;
nije evidentirano
engleski
The strategy of a message in the Media Relations
nije evidentirano
Strategy ; message ; public relations ; PR ; persuasion ; information ;
nije evidentirano