Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategija poruke u odnosima s javnošću (CROSBI ID 147875)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tomić, Zoran ; Granić, Ivica ; Jugo, Damir Strategija poruke u odnosima s javnošću // Medijski dijalozi, Vol. 1. (2008), No. 2.; 55-62

Podaci o odgovornosti

Tomić, Zoran ; Granić, Ivica ; Jugo, Damir

hrvatski

Strategija poruke u odnosima s javnošću

Autori analiziraju značenje poruke u procesu komuniciranja. Ukazuju na strateški pristup poruci, posebno s aspekta pisanja u odnosima s javnošću. U radu se naglašava kako je za ostvarivanje utjecaja kod ciljane javnosti primarna strategija poruke. Kos strateškog pristupa poruci naglašava se važnost strategije informiranja kao jedne od najizravnijih načina pisanja u odnosima s javnošću. Da bismo pisali persuazivno, potrebno je razumjeti sam proces uvjeravanja. Strategija uvjeravanja temelji se na tome tko je javnost i kako ona doživljava vašu temu. Autori također ukazuju na važnost procesa širenja poruke kao i na strateški izbor kanala komuniciranja.

Strategija ; poruka ; odnosi s javnošću ; PR ; persuazija ; informacija ;

nije evidentirano

engleski

The strategy of a message in the Media Relations

nije evidentirano

Strategy ; message ; public relations ; PR ; persuasion ; information ;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vol. 1. (No. 2.)

2008.

55-62

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti