Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zašto nismo sposobni učiti (CROSBI ID 147884)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Zašto nismo sposobni učiti // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 4 (2008), 42; 72-73

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Zašto nismo sposobni učiti

Pri transformaciji klasičnoga poduzeća u poduzeće koje uči posebno je važno da menadžeri iskreno procijene navedene identificirane zapreke učenju i pokušaju ih otkloniti, budući da se trajne konkurentne prednosti poduzeća u promjenjivom okružju mogu temeljiti jedino na znanju, a znanje se stječe procesima učenja. Budući da su osnovni nosioci učenja u poduzeću pojedinci, potrebno ih je upoznati s potrebom stjecanja znanja, utjecajem znanja na poboljšanje performansa poduzeća i posebno ih stimulirati da procesima učenja pristupaju u okviru ispunjavanja vlastitih aspiracija, razvoja potencijala i osobnoga razvoja. Na ovim se temeljima trebaju izgrađivati metode motivacije pojedinaca za učenje. Budući da proces učenja uvelike ovisi o nesmetanom transferu znanja na menadžmentu je zadatak identificirati prepreke tome procesu te raditi na njihovom uklanjanju.

učenje; odučavanje; učeće poduzeće

nije evidentirano

engleski

Why are we not capable of learning

nije evidentirano

learning; unlearning; learning company

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (42)

2008.

72-73

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija