Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija (CROSBI ID 743668)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Prebežac, Darko Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija. Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 1998. 436..

Podaci o odgovornosti

Prebežac, Darko

hrvatski

Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija

Knjiga predstavlja na znanstvenom, stručnom i izdavačkom planu značajnu novinu u Republici Hrvatskoj i doprinosi promicanju suvremenih i u nas nepoznatih i ignoriranih znanja iz područja marketinga i managementa zračnog prometa. U iznimno opsežnom rukopisu autor po prvi puta u Hrvatskoj na ovako cjelovit i sveobuhvatan način prikazuje specifičnosti, pravila poslovanja i nove koncepcije upravljanja zračnog prometa, koji kao gospodarska grana treba odigrati značajnu ulogu u podizanju konkurentske sposobnosti turistički orjentiranog gospodarstva Republike Hrvatske na međunarodnom tržištu. Knjiga, koja se sastoji od sedam poglavlja, je strukturirana vrlo moderno i transparentno. Na početku svakog poglavlja autor nas upoznaje s osnovnim ciljevima poglavlja, a svako poglavlje završava pregledom ključnih riječi, definiranjem najvažnijih pitanja i problema iz tematike koju razmatra konkretno poglavlje te uvidom u pozivne bilješke. Ovakvim pristupom autor znatno olakšava studentima praćenje i studiranje izložene materije a ispunjeni su i ključni metodološko-didaktički preduvjeti koje treba imati kvalitetan sveučilišni udžbenik.

zračni promet; zrakoplovne kompanije; marketing i menadžment zračnog prometa; poslovne strategije zrakoplovnih kompanija

Objavljivanje ovoga sveučilišnog udžbenika odobrio je Senat Sveučilišta u Zagrebu odlukom broj 02-894/1-1998. od 6. svibnja 1998. godine.

engleski

Airline Business Strategy

nije evidentirano

air transportation; airlines; airline marketing management; airlines business strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga

436

1998.

nije evidentirano

objavljeno

953-6168-74-X

Povezanost rada

Zrakoplovstvo, raketna i svemirska tehnika, Ekonomija