Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija (CROSBI ID 743668)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Prebežac, Darko
hrvatski
Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija
Knjiga predstavlja na znanstvenom, stručnom i izdavačkom planu značajnu novinu u Republici Hrvatskoj i doprinosi promicanju suvremenih i u nas nepoznatih i ignoriranih znanja iz područja marketinga i managementa zračnog prometa. U iznimno opsežnom rukopisu autor po prvi puta u Hrvatskoj na ovako cjelovit i sveobuhvatan način prikazuje specifičnosti, pravila poslovanja i nove koncepcije upravljanja zračnog prometa, koji kao gospodarska grana treba odigrati značajnu ulogu u podizanju konkurentske sposobnosti turistički orjentiranog gospodarstva Republike Hrvatske na međunarodnom tržištu. Knjiga, koja se sastoji od sedam poglavlja, je strukturirana vrlo moderno i transparentno. Na početku svakog poglavlja autor nas upoznaje s osnovnim ciljevima poglavlja, a svako poglavlje završava pregledom ključnih riječi, definiranjem najvažnijih pitanja i problema iz tematike koju razmatra konkretno poglavlje te uvidom u pozivne bilješke. Ovakvim pristupom autor znatno olakšava studentima praćenje i studiranje izložene materije a ispunjeni su i ključni metodološko-didaktički preduvjeti koje treba imati kvalitetan sveučilišni udžbenik.
zračni promet; zrakoplovne kompanije; marketing i menadžment zračnog prometa; poslovne strategije zrakoplovnih kompanija
Objavljivanje ovoga sveučilišnog udžbenika odobrio je Senat Sveučilišta u Zagrebu odlukom broj 02-894/1-1998. od 6. svibnja 1998. godine.
engleski
Airline Business Strategy
nije evidentirano
air transportation; airlines; airline marketing management; airlines business strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga
436
1998.
nije evidentirano
objavljeno
953-6168-74-X