Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač (CROSBI ID 37707)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ozretić Došen, Đurđana ; Prebežac, Darko
hrvatski
Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač
U knjizi, koja marketing promatra kao poslovnu koncepciju i filozofiju, autori se bave promocijom, jednim od četiri temeljna elementa marketinškog miksa, i to u poslovnom slučaju "Paprenjak". Poslovni slučaj je nastao temeljem stvarnih činjenica o poslovanju i poslovnom okruženju poduzeća Paprenjak d.o.o. Osnovni elementi slučaja usko su povezani s problematikom poglavlja "Promocija" i ukazuju na činjenicu kako originalni i autohtoni elementi hrvatske tradicije mogu postati snažno oruđe u turističkoj promociji.
tradicionalni hrvatski kolač, Paprenjak, marketinški miks, promocija
nije evidentirano
engleski
Paprenjak - traditional croatian pastry
nije evidentirano
traditional croatian pastry, Paprenjak, marketing mix, promotion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
397-401.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Zagreb: Sinergija nakladništvo
2001.
953-6895-07-2