Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač (CROSBI ID 37707)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ozretić Došen, Đurđana ; Prebežac, Darko Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.). Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 397-401

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana ; Prebežac, Darko

hrvatski

Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač

U knjizi, koja marketing promatra kao poslovnu koncepciju i filozofiju, autori se bave promocijom, jednim od četiri temeljna elementa marketinškog miksa, i to u poslovnom slučaju "Paprenjak". Poslovni slučaj je nastao temeljem stvarnih činjenica o poslovanju i poslovnom okruženju poduzeća Paprenjak d.o.o. Osnovni elementi slučaja usko su povezani s problematikom poglavlja "Promocija" i ukazuju na činjenicu kako originalni i autohtoni elementi hrvatske tradicije mogu postati snažno oruđe u turističkoj promociji.

tradicionalni hrvatski kolač, Paprenjak, marketinški miks, promocija

nije evidentirano

engleski

Paprenjak - traditional croatian pastry

nije evidentirano

traditional croatian pastry, Paprenjak, marketing mix, promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

397-401.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing

Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan

Zagreb: Sinergija nakladništvo

2001.

953-6895-07-2

Povezanost rada

Ekonomija