Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima (CROSBI ID 472771)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Stankov, Slavomir Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima // Modeliranje u znanosti, tehnici i društvu (treći simpozij) Zagreb, Hrvatska, 11.02.1999-11.02.1999

Podaci o odgovornosti

Stankov, Slavomir

hrvatski

Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima

U izgradnji inteligentnih tutorskih sustava modeliranje učenika je temeljni dio jer se procesu poučavanja podređuju sve funkcije sustava. Modeliranje učenika je osnovica inteligentnog vođenja poduke. Usklađivanju nastavnog procesa s individualnim potrebama učenika posebno je složen zadatak pri razvoju inteligentnih sustava poduke pa se na različitim primjerima istražuju načini razvoja najpovoljnijeg pristupa. S tim u vezi, razvijajući inteligentni tutorski sustav za poučavanje načela vođenja, za prikaz u ovom radu odabran je primjer računalne igre s novčićima. Računalna igra snadbjevena s pravilima, ciljevima, ograničenjima, porukama u igri i aktivnostima igrača ima sve elemente strukture inteligentnog tutorskog sustava. Modeliranje učenikovih znanja (znanja igrača) i umijeća obuhvaća model učenika i modul za dijagnostiku. Model učenika je skup činjenica koje se odnose na učenikovo znanje i umijeća, dok je dijagnostika proces koji temeljem tih činjenica osigurava motrenje poduke i evaluaciju poduke. Razvijena računalna igra COINS je didaktička igra s izraženim mogućnostima istraživanja ponašanja i snalaženja igrača (učenika) u situacijama rješavanja problema. Igra raspolaže s određenim brojem pravila tj. područnim znanjem o načinu igranja, zaključuje o znanju i umijeću igrača, te raspolaže sa strategijom koja omogućava smanjenje razlika između eksperta i igrača. Omogućen je kako individualni tako i grupni tretman i to za različite kronološke dobi igrača. O svakom igraču dijagnostički modul prati postignuti učinak iskazan nizom atributa o igraču i igri. Osiguran je i prikaz individualne liste uspješnosti igrača kao i liste uspješnosti za obrazovnu grupu.

Inteligentni tutorski sustavi; modeliranje učenika; računalna igra

nije evidentirano

engleski

Student Modeling in Computer Games with Coins

nije evidentirano

Intelligent Tutoring Systems; Student Modeling; Computer Game

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Modeliranje u znanosti, tehnici i društvu (treći simpozij)

pozvano predavanje

11.02.1999-11.02.1999

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija